لرستان؛

بهره برداری از چند طرح عمرانی در بروجرد

طرح عمرانی شامل آسفالت سه راهی نهاوند- اشترینان، ساختمان دهیاری روستای چهار بره و ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) اشترینان در آیینی با حضور مسئولان شهرستان بروجرد به بهره برداری رسید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ معاون اداره راه و شهر سازی بروجرد در آیین بهره برداری از طرح سه راهی نهاوند - اشترینان گفت: زیرسازی و آسفالت حدود چهار کیلومتر از مسیر اشترینان تا سه راهی نهاوند و یک و نیم کیلومتر از سه راهی نهاوند تا روستای دهریز انجام شده است.
احمد پارسا افزود: 15 کیلومتر از محور ملایر - اشترینان در محدوده استان لرستان همچنان دوخطه است که برای چهارخطه کردن آن 150 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی اضافه کرد: به محض جذب این اعتبار عملیات چهارخطه این مسیر آغاز می شود.
بهره برداری از ساختمان کمیته امداد اشترینان بروجرد
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجرد نیز در آیین بهره برداری از ساختمان کمیته امداد اشترینان گفت: یکی از خیران شهرستان بروجرد زمینی به کمیته امداد اهدا کرده بود که این زمین را با یک ساختمان با مساحت 300 مترمربع در 2 طبقه معاوضه کردیم.
علی معظمی گودرزی افزود: این ساختمان به کمیته امداد اشترینان اختصاص یافت که برای تجهیز آن 100 میلیون ریال هزینه شده است.
وی اظهار کرد: چهار هزار تن در قالب یکهزار و 750 خانوار در شهر و روستاهای بخش اشترینان زیرپوشش کمیته امداد هستند که همواره برای پرداخت کمک به آنها مشکل داشتیم.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجرد افزود: با راه اندازی اداره کمیته امداد اشترینان مشکل رفت و آمد مددجویان به بروجرد برطرف می شود.
وی گفت: پنج تن از کارکنان کمیته امداد بروجرد در اداره کمیته امداد اشترینان مشغول به کار شدند.
معظمی گودرزی اعتبارات اشتغال و خودکفایی امسال کمیته امداد بروجرد را سه میلیارد و 400 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: یک میلیارد ریال از این اعتبارات را به بانک اشترینان داده ایم.
وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون 40 تن از مددجویان وام خوداشتغالی گرفته اند و 41 تن در شرف گرفتن وام هستند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجرد اظهار کرد: 100 پرونده پرداخت وام در کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجرد آماده هستند که بان معرفی می شوند.
وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون 119 کنتور به صورت رایگان برای مددجویان نصب و برای ساخت پنج واحد مسکن روستایی در مجموع 425 میلیون ریال پرداخت شده است.
انتهای پیام/ا  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.