زنجان؛

افتتاح 192پروژه طی هفته دولت در شهرستان زنجان

فرماندار زنجان گفت : طی هفته دولت در شهرستان زنجان 192پروژه افتتاح می شود .

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛فرخی افزود : این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۵۸۰ میلیارد تومان طی هفته دولت در سطح شهرستان زنجان به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: همچنین عملیات اجرایی ۵۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان آغاز می شود.

فرخی با بیان اینکه همزمان با هفته دولت طرح های چهار بانده کردن محور زنجان به میانه، زنجان به بیجار و زنجان به دندی و زنجان به تهران به بهره برداری می رسند، تاکید کرد: شرکت سیم و کابل نور زنجان با ۶۳ میلیارد ریال اعتبار و در بخش آب نیز پروژه آب‌رسانی به چهار شهر زنجان با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار زنجان با بیان اینکه همزمان با هفته دولت بهره برداری از ساختمان جدید ایستگاه راه آهن زنجان با اعتباری ۹۵ میلیارد ریال بهره برداری می شود، افزود: همچنین در این هفته عملیات اجرایی دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین به طول ۱۸۶ کیلومتر و در چهار فاز با اعتباری بالغ بر ۴۶۶ میلیارد تومان آغاز می شود.

به گفته فرخی همزمان با هفته دولت واحد تولیدی کاغذ و مقوای «راشا کاسپین» با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار و همچنین واحد تولیدی«کیا شیمی» با ۷۰ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.