بازیکن جوان و آینده دار تنیس روی میز کشورمان گفت:تمرینات خوبی دارم و امیدوارم بتوانم به تیم ملی راه یابم و جواز المپیک 2020 را کسب کنم.

هدایی : می خواهم جواز المپیک 2020 را بگیرمهدایی بازیکن جوان و آینده دار کشورمان که این روزها جواز حضور در جمع برترین های ایران را کسب کرده است در گفت وگو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، پاسخ گوی سوالاتی در خصوص وضعیتش شد.

وی ابتدا در مورد چگونگی رسیدنش به دسته برتر تنیس روی میز کشورمان گفت: 

من ابتدا بازی حرفه ای را در لیگ جوانان آغاز کردم که شرایط بسیار متفاوتی با دسته بزرگسالان داشت.در لیگ جوانان تنها 10-12 بازیکن حضور دارند و این در حالی است که در لیگ بزرگسالان و در هر 4 دسته 16 بازیکن از بهترین های ایران حاضر هستند. علاوه بر این در هر دسته از بزرگسالان بازیکنان توانمند و حرفه ای هستند و سطح بازی آنها با رده جوانان بسیار متفاوت است.

هدایی در ادامه تاکید کرد:تمرین های منظم و بدون وقفه بدون شک عامل موفقیت من بوده است و به من کمک کرده که در این سن در میان 16 بازیکن برتر ایران جای بگیرم. البته نباید این نکات را نادیده گرفت که اردو های منظم،حضور بازیکنان خوب کره ای و ایجاد شرایط مناسب از سوی فدراسیون تنیس روی میز و هیئت تنیس روی میز تهران در راه رسیدن به این هدف نقش داشته است.

بازیکن جوان کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا تصور می کنی روزی جای نوشاد عالمیان را بگیری گفت: تا جایی که اطلاع دارم نوشاد هم در همین سن بود که به دسته برتر بزرگسالان کشور راه یافت. به نظرم هر چیزی ممکن است و امیدوارم بتوانم با تلاش و کوشش مجوز حضور در المپیک 2020 را کسب کنم. 

وی در مورد تاثیر برنامه ریزی های فدراسیون در عملکردش اظهار داشت:فدراسیون جدید شرایط خوبی را ایجاد کرده است به طوری که ما شاهد برگزاری اردوهای شبانه روزی منظم و مستمر هستیم.
همچنین بازیکنان خوبی را به کشور آورده شدند تا در کنار بازیکنان ایرانی در رده بزرگسالان و جوانان به تمرین بپردازند.

هدایی بازیکن جوان تنیس روی میز کشورمان در خصوص شرایط تحصیل و مسایل مالی اش عنوان کرد:
شاید هم اکنون به خوبی حمایت مالی از من صورت نگیرد اما مطمئن هستم که در آینده نه چندان دور و با پیشرفتم بتوانم به شرایط بهتری برسم.

وی افزود:این روز ها به دلیل تمرینات سنگینی که دارم قطعا شرایط درس خواندنم با بقیه متفاوت است اما خوشحالم که می توانم درسم را بخوانم و هم به تمرینات بپردازم. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار