رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تهذیب، تحصیل و ورزش، اسلحه‌ای در مقابل ابزار دشمن است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سردار سرتیپ پاسدار نقدی در آیین افتتاحیه هشتمین المپیاد فرهنگی و ورزشی کشور در تبریز، تهذیب، تحصیل و ورزش را خواست مقام معظم رهبری از جوانان خواند و افزود: شهید «حسن جنگجو» به عنوان کم سن و سال‌ترین شهید آذربایجان شرقی است که در جبهه و پس از رشادت‌های فراوان به شهادت رسید.

نقدی خطاب به جوانان گفت: شما وارث شهدا هستید و  باید این شهدا به الگوی ورزشکاران و جوانان و بسیجیان تبدیل شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با تاکید بر اینکه دشمن می‌داند که با توپ و تانک نمی‌تواند در برابر نسل جوان و ملت ایران بجنگد، تصریح کرد: جنگ جدید دشمن جنگ نرم فرهنگی است و دشمن امروز با نسل جوان ما در حال دشمنی است.

نقدی سلاح مقابله با جنگ نرم را در سنین نوجوانی تحصیل، تهذیب و ورزش دانست و گفت: جهاد علمی و فرهنگی به همراه خودباوری لازمه این اقدام است و در شرایط کنونی ترویج فرهنگ جهاد کمتر از جهاد نیست.

وی افزود: امروز در جنگ نرم هستیم در این جنگ دشمن دنبال گمراه کردن و مأیوس کردن ماست تا سر تسلیم مقابل او فرود آوریم.

نقدی خطاب به دانش آموزان توصیه کرد برای تصمیم گیری درست و حرکت در مسیر صحیح لازم است فرمایشات مقام معظم رهبری را با دقت خواند و آن را به درستی فهم کرد و آن را معیار قرار داده  و به آن عمل کرد.

این المپیاد با حمایت ارگانهای متعدد استانی در دانشگاه تبریز و علوم پزشکی تبریز با  33 تیم از کل کشور که بالغ بر 1800 نفر است، برگزار می شود.

در هشتمین المپیاد استعدادیابی ورزشی بسیج کشور در تبریز با حضور بسیجیان ورزشکار کشور در قالب 33 تیم با یک هزار و 800 ورزشکار از سپاه‌های استانی حضور دارند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.