پرتابگر چکش المپیکی کشورمان گفت: عملکردم در المپیک رضایت بخش بود اما شانس با من یار نبود که جزو فینالیست ها باشم.

پژمان قلعه‌نویی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: رکورد شخصی ام بیش از ٧٧ متر است و اگر می توانستم این حد نصاب را در المپیک به ثبت برسانم صاحب یکی از مدال های المپیک بودم، اما شرایط مسابقه طور دیگری برایم رقم خورد و نتوانستم عملکرد خوبی را در مسابقات ارائه دهم. 

وی ادامه داد: بعد از بدست آوردن سهمیه المپیک از فدراسیون درخواست کردم  زیر نظر مربی تخصصی ام تمریناتم را در گلستان پیگیری کنم، اما مسئولان متاسفانه با خواسته من موافقت نکردند و مجبور شدم به تنهایی برنامه های تمرینی ام را در تهران و بدون مربی دنبال کنم و تمام این عوامل دست به دست هم داد تا نتوانم در المپیک نتایج مطلوبی را کسب کنم.

پرتابگر چکش کشورمان درباره حریفانش در المپیک گفت: بیشتر ورزشکاران عنوان دار جهان و المپیک در این مسابقات شرکت کرده بودند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دیر اعزام شدن به المپیک می تواند در کسب این نتایج ضعیف تاثیر گذار باشد یا خیر؟ پاسخ داد: به طور حتم دیر اعزام شدن ورزشکاران به المپیک می تواند در ثبت این نتایج ضعیف تاثیر گذار باشد اما این شرایط برای تمام ورزشکاران کشورمان یکسان بوده و بهانه خوبی برای نتیجه نگرفتن در المپیک نمی تواند باشد.

قلعه نویی در خصوص اینکه شرایط مسابقه چقدر در نتیجه‌‌اش تاثیر داشته است، گفت: شرایط مسابقه رضایت بخش بود. همه پیش از اعزام تیم می‌گفتند، جو المپیک با تمام مسابقات دیگر متفاوت است، اما من بدون هیچ استرس خاصی مسابقه ام را برگزار کردم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار