طرح آبرسانی در شهرستان گلوگاه بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران در مراسم بهره برداری طرح آبرسانی در شهرستان گلوگاه گفت: در این هفته با هدف خدمت رسانی بهتر و بیشتر و تأمین آب مشترکان، پنج طرح آب رسانی در شهرهای گلوگاه، کلاردشت، کلارآباد، سیمرغ، شیرگاه به بهره برداری می رسد.

ذبیح الله ذاکری افزود: برای اجرای این 5 طرح آبرسانی شهری بیش از 61 میلیارد ریال هزینه شده است که 19 هزار و 420 خانوار از مزایای این طرح ها برخوردار می شوند.

فرماندار گلوگاه هم با اشاره به کاهش فشار آب در فصل گرما و پیک مصرف در این شهرستان گفت: مردم در روزهای گرم تابستان و در زمان پیک مصرف آب با کمبود آب در این شهرستان رو به رو بودند که امروز با بهره برداری از این طرح این مشکل از بین رفته و هزار خانوار از مزایای آن بهره مند شدند.

محمد رضا تباکی افزود: افزایش تامین آب شرب گلوگاه با بهسازی و مهندسی مجدد یک حلقه چاه با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال در این شهر انجام شد که با توجه به افزایش توان تأمین آب به میزان 13 لیتر در ثانیه، کمبود آب به ویژه در فصل تابستان و پیک مصرف برطرف می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.