فعالان اقتصادی و سیاسی هلند آماده همکاری با فعالان گردشگری اصفهان هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رایزن اقتصادی سفارت ایران در کشور هلند در دیدار با معاون گردشگری و فعالان گردشگری استان اصفهان گفت: اینجانب مأموریت خود را پیش از توافق برجام در اروپا آغاز کردم و هم اکنون شاهد تفاوت جدی دیدگاه اروپائیان پس از برجام هستم، و با توجه به اینکه هلند یکی از کشورهای تأثیرگذار در حوزه جامعه اروپا است، دریافته ایم که مقامات اقتصادی و سیاسی هلند بسیار مشتاق همکاری با ایران به ویژه در حوزه گردشگری هستند.

علی کرد آبادی تصریح کرد: تا کنون با بیش از 600 شرکت هلندی در حوزه های اقتصاد و گردشگری مذاکره داشته ایم، جالب است که اعلام کنم هلندیها برنامه ای 3 ساله برای اغاز همکاری با ایرانیان تدارک دیده اند.

وی ادامه داد: ایرانیان در کشور هلند مانند سایر کشورهای اروپایی و آمریکایی در بخش های مختلفی از جمله بخش های گردشگری این کشور فعال هستندو معتقدم در شرایط جدید باید از این فرصت و توان بالقوه خود استفاده کنیم.

رایزن اقتصادی هلند در ایران هم تأکید کرد: در ژانویه سال آینده نمایشگاه گردشگری « اوترخت» در کشور هلند برگزار می شود و با توجه به همکاری های به عمل آمده با مسئولین هلندی و اشتیاق آنان برای همکاری با ایران و به ویژه با اصفهان، امیدواریم فعالان گردشگری ایران و اصفهان حضور فعالی در این نمایشگاه داشته باشند.



انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.