شیراز میزبان کارگاه آموزشی منطقه ‌ای تئاتر نمایشنامه ‌نویسی بسیج می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نیما زارع مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس گفت: رویکرد های سبک زندگی، پایداری و مقاومت و اقتصاد مقاومتی را از محور های موضوعی دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج هنرمندان است.
زارع هدف از برگزاری کارگاه آموزشی را فضایی برای رشد و بالندگی استعداد ها و توسعه تئاتر در استان دانست و افزود: کارگاه آموزشی نویسندگان طرح‌ های منتخب بخش‌ های صحنه ‌ای و خیابانی دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج با حضور اساتیدی همچون محمدحسین ناصر بخت و سعید نجفیا برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: بر اساس اولویت‌ ها و سیاست ‌های اعلام شده در فراخوان جشنواره، خلاصه آثار پس از دریافت توسط دبیرخانه مرکزی با رای و نظر کارشناسان و داوران مورد بازبینی قرار گرفته و آثار برگزیده مشمول استاد مشاور و حضور در دوره‌ های آموزشی کارگاهی شده‌اند.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس بیان کرد: با برگزاری کارگاه‌ هایی با حضور نویسندگان اثر و استادان عرصه هنر تئاتر در امر آموزش نگارش نمایشنامه گروه ‌های حاضر در جشنواره علاوه بر محتوا، از لحاظ فنی آموزش ‌های لازم را دریافت می‌کنند.
زارع خاطر نشان کرد: این پروسه آموزش و حضور مشاور در مراحل بعدی دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج نیز تکرار می‌شوند تا این آثار به مرحله اجرا درآیند.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس تصریح کرد: این کارگاه آموزشی در روز های چهارم و پنجم شهریور ماه و با حضور نویسندگان منتخب از استان ‌های بوشهر، خوزستان و فارس در شیراز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار