زنجان؛

امتیازات ویژه برای ناشران استانی در نمایشگاه کتاب زنجان

در نمایشگاه کتاب زنجان امتیازاتی برای ناشران استانی بویژه استان های همجوار در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجاان؛قاسمی معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان  با تاکید  بر اینکه هنوز در دومین روز آغاز به کار نمایشگاه هستیم استقبال همشهریان را از نمایشگاه خوب عنوان کرد  
وی افزود: ابتدا پیگیر آن بودیم که نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین برگزار شود، اما به علت اینکه این نمایشگاه در زمان تعیین شده فرصتی برای برگزاری نداشت از همین رو قرار شد این نمایشگاه در محل نمایشگاه مصلی زنجان برگزار شود.
معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  با بیان اینکه نمایشگاه زنجان اولین نمایشگاه استانی  بعد از نمایشگاه سراسری تهران است که امسال برگزار می شودگفت : فضای نمایشگاهی مصلی زنجان با کمک همه دستگاهها ی دولتی و غیر دولتی برای برگزاری نمایشگاهی در خور و شایسته استان آماده سازی شد .
قاسمی تصریح کرد: در این نمایشگاه امتیازاتی برای ناشران استانی بویژه استان های همجوار در نظر گرفته شده بطوریکه بعضی از ناشران استانهای دیگر که موفق به ثبت نام اینترنت  نشده بودند به صورت حضوری ثبت نام کرده و در نمایشگاه پذیرفته شدند.  
 وی با بیان اینکه  طبق قانون ناشرانی می‌توانستند در این نمایشگاه حضور پیدا کنند که در طول سال 80 کتاب را چاپ کرده باشندولی ما این تعداد را برای ناشران استانی  به 40 کتاب کاهش دادیم.
معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در این نمایشگاه مبلغ 350 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط بانک شهر مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع خواهد شد.
قاسمی اضافه کرد: کتاب‎های نمایشگاه با تخفیف 20 درصدی  به بازدید کنند گان ارائه  می شود.
وی ارایه خدمات الکترونیک  و تسهیلات ویژه از سوی بانک شهر در نمایشگاه زنجان را مناسب ارزیابی کرد و گفت : بانک ها می توانند به صورت تخصصی درحوزه فرهنگ وارد شده و در توسعه فرهنگی جامعه تاثیر گذار باشند.

انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.