تروریست های داعش به یک پادگان مخالفان دولت سوریه در نزدیکی مرز اردن حمله کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز؛ مخالفان سوری تحت حمایت غرب اعلام کردند اعضای گروه تکفیری صهیونیستی داعش به پادگان وابسته به مخالفان سوریه در نزدیکی مرز اردن حمله کردند.

در این حمله دست کم 30 تروریست داعشی و دست کم سه نفر از مخالفان سوری کشته شدند.
سعید سیف سخنگوی رسمی مخالفان سوری گفت یک عامل انتحاری با خودرو حامل مواد منفجره تلاش کرد به پایگاه گروه احمد العبود در منطقه ای صحرایی نزدیک مرز سوریه، اردن و عراق حمله کند.

سیف به رویترز گفت «توانستیم حمله داعش را به مناطق مختلف دفع و از هرگونه پیشروی آنها جلوگیری کنیم.»

گروه احمد العبدو یکی از اولین گروه های ارتش آزاد سوریه است که موشکهای ضد تانک از آمریکا دریافت کرد.

این گروه یکی از گروه های همپیمان با گروه موسوم به جبهه جنوبی است که از حمایت (به اصطلاح) ائتلاف غربی و عربی برخوردار است.

این حمایت بخشی از راهبرد جلوگیری از خارج شدن مناطق جنوب و جنوب شرقی سوریه از کنترل مخالفان سوریه و تصرف آن توسط گروههای تندرو است.

سلیم بکور سرکرده این گروه ژوئن گذشته به دست فرد مسلحی که گمان می رود عضو داعش باشد، کشته شد.

داعش مسئولیت حمله ای انتحاری را که ژوئن گذشته در همین منطقه صورت گرفته بود برعهده گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
هدف اصلی کسانی که این اشرار را از سراسر دنیا و از فریب خوردگان داخل سوریه و عراق در این منطقه جمع کردند مقابله با بیداری اسلامی و ضربه زدن به جریان مقاومت و مخصوصا" مقابله با جمهوری اسلامی است و تحقق خاور میانه جدید است و لذا به نظر من آمریکا و اسرائیل و آل سعود و همپیمانانشان قصد دارند مرحله دوم پروژه خود را اجرا کنند و آن فشار بر این احمق هایی که مفت و با خیال واهی جهاد خود را در اختیار اینها گذاشته اند برای فرار از سوریه و نفوذ در ترکیه و ایران و افغانستان و چه بسا عربستان سعودی و .... برای آشفته کردن اوضاع این کشور ها با هدف تحقق بخشیدن به نقشه شکست خورده خاورمیانه جدید و لذا به نظر من اینها باید فقط در سوریه و عراق سرکوب شوند یا کشته شوند یا توبه کنند و به کشور های خود برگردند و سوری ها نیز اسلحه های خود را زمین گذاشته و تسلیم فرایند قانونی حاکمیت شوند به رای ملت سوریه احترام بگذارند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
داعش در حال غرق شدن است ، نقشش در خیانت به ملت های منطقه پایان یافته است ، لذا به هرچه دستش برسد حمله می کند !
آخرین اخبار