40 طرح عمرانی و آموزشی با اعتباری بالغ بر 290 میلیارد ریال در شهرستان میبد به بهره برداری رسید .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛معاون سیاسی امنیتی استاندارگفت : دولت برای تحقق وعده های خود درجهت خدمت به مردم با شرایط سختی روبرو بود اما خوشبختانه با برنامه ریزی که در بخش های مختلف وجود داشت و اهتمامی که مسئولین دردستگاهها و حمایت و پشتیبانی که از طرف مردم صورت گرفت درهفته دولت امسال نسبت به دوره های قبل شاهد افتتاح و بهره برداری بیشتری از پروژه ها هستم.
 
طالبی افزود: امیدواریم با رفع برخی از مشکلات و محدودیت هایی که بوِیژه دربحث منابع مالی وجود دارد بتوانیم گره از بسیاری از مشکلاتی که وجود دارد برطرف کنیم .

 
وی گفت: افتتاح 38واحدی مسکن بهزیستی ،بهره برداری از خط انتقال آب به ندوشن ،گازرسانی به ناحیه صنعتی شمس آباد و صدرآباد،آسفالت معابر سطح شهر ،افتتاح بلوار حجت الاسلام یحیی زاده ،بهره برداری از شبکه فاضلاب روستای سورک ،جدول گذاری پارک بهاران و بهره برداری از میدان مسجد رکن آباد و ساختمان دهیاری مهرآباد و بهره برداری از آسیاب آبی یخدان از دیگر طرح ها بود که به صورت نمادین در شهرستان میبد به بهره برداری رسیدند.

 
طالبی گفت: بایدمردم به عینه شاهد خدمات خوب دولت درجهت رفاه و آسایش بیشتر رفع مشکلات و توسعه روزافزون شهر ها و روستاهاباشند.

معاون سیاسی امنیتی افزود :درسطح استان بالغ بر 375 پروژه عمرانی درحال افتتاح است و اعتبارقابل توجهی هم برای این پروژه ها درنظر گرفته شده است .
 
نخستین طرحی  که با حضور محمد علی طالبی درزیربنای 400مترمربع و 400 میلیون تومان هزینه از بخش خصوصی افتتاح شد .
 
دومین طرح آموزشگاه خیری صاحب الزمان محمودآباد بود که با 75 میلیون تومان کمک خیری به بهره برداری رسید .

میبد در 50 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.