معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی صندوق کار آفرینی امید کشور گفت: امسال 2 هزارو 300 میلیارد ریال تسهیلات به کار آفرینان کشور توسط این صندوق پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ نیکنام هوشیار افزود: یک هزار و 320 میلیارد ریال از این تسهیلات پرداختی در حوزه اشتغال و اقتصاد بوده که باعث اشتغالزایی 11 هزارو 200 نفر در کشور شده است.

وی اظهار کرد: صندوق کار آفرینی امید به عنوان حامی کسب و کارهای خرد و کوچک هر سال 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات به مردم پرداخت می کند تا شاهد رشد و شکوفایی در کشور باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی صندوق کار آفرینی امید کشور با اشاره به هر روستا یک محصول و هر خانه یک کارخانه' به عنوان شعار اصلی صندوق کار آفرینی امید بیان کرد: این صندوق با حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک و با اتکا به توانمندی های داخلی عملا در راستای اقتصاد مقاومتی قدم بر می دارد.

هوشیار با بیان اینکه صندوق کار آفرینی امید تاثیر زیادی در رسیدن به اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری دارد، گفت: جلوگیری از خروج ارز از کشور، ایجاد اشتغال و کاهش قیمت ها از جمله اثرات حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک می باشد.

وی از آمادگی این صندوق در همه استانها برای بررسی طرحهای پیشنهادی خبر داد و اضافه کرد: این صندوق از همه طرحهایی که توجیه اقتصادی دارند حمایت های لازم را می کند.

همزمان با هفته دولت با حضور مسئولان 230 طرح در قالب خویش فرمایی، کارفرمایی، پشتیبانی و مشاغل خانگی با اعتبار 44 میلیارد ریال با اشتغالزایی 567 نفر در استان اردبیل به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.