لرستان؛

بهره برداری از 64 طرح مخابراتی لرستان در هفته دولت

مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان از بهره برداری 64 پروژه مخابراتی با میزان سرمایه گذاری هفتاد میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ هومان محمودی با اشاره به بهره برداری 64 پروژه مخابراتی در هفته دولت در لرستان گفت : این پروژه ها شامل سایت‌های2G ،3G ، فیبر نوری، کافو نوری و نصب لاین ترمینال در سراسر استان است.

وی افزود: مجموعه مخابرات لرستان در بین 30 استان کشور در میزان تحقق درآمد عملیاتی رتبه دوم کشور را کسب کرد که این نشان از پیشتازی و توانمندی‌های استان در حوزه تلفن همراه، ثابت و اینترنت است.

محمودی تصریح کرد: برنامه‌ریزی انجام شد تا امسال شش هزار خط تلفن ثابت در استان راه‌اندازی شود و در هر نقطه‌ای شهری که متقاضی تلفن ثابت باشد برای آن برنامه‌ریزی می‌کنیم تا به هر نحو ممکن مشکل برطرف شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان بابیان اینکه تعرفه تلفن ثابت از یکم مردادماه افزایش‌یافته است، گفت: هزینه راه‌اندازی تلفن حدود 218 هزار تومان است و در صورت پرداخت نقدی تخفیف آن اعمال می‌شود.

وی با ارزان‌تر شدن هزینه اینترنت در استان اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مخابرات استان وظیفه دارد تا زیرساخت‌ها را آماده کند که در این رابطه در هر شهرک صنعتی و کارخانه‌های که نیاز به فیبر نوری باشد انجام می‌دهیم سپس هزینه آن به‌صورت اقساط دریافت می‌کنیم.

وی بابیان اینکه زیرساخت‌های مسیر دوم فیبر نوری شهرستان سلسله از سمت خرم‌آباد انجام می‌شود، افزود: فراهم کردن زیرساخت سلسله به دلفان سال گذشته انجام شد و امسال در مسیر کوهدشت نیز برنامه‌هایی داریم که به‌زودی انجام می‌شود.


انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.