فرمانده انتظامی شهرستان جيرفت از پلمپ 56 واحد صنفی متخلف در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس سرهنگ ماشاالله ملائی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی و پیشگیری از انجام تخلفات صنفی، تیم های كنترل نظارتی و گشت تلفیقی اداره نظارت بر اماكن عمومی و پلیس امنیت اخلاقی برای مقابله با تولیدكنندگان و توزیع كنندگان پوشاك و البسه های نامتعارف و منقوش به نام های ضداخلاقی لاتین وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی افزود : در همین راستا حین بازدید از اماكن عمومی عرضه پوشاك در این شهرستان، 56 واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت مقررات صنفی پلمپ شدند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در ادامه بازرسی از واحد های صنفی شهرستان جیرفت ،به 85 واحد صنفی برای رعایت شئونات اسلامی در عرضه كالا و پوشاك تذكرات شفاهی و كتبی صادر شد.

فرمانده انتظامی جیرفت با تاكید براینكه برخورد پلیس با متخلفان و سودجویانی كه به فرهنگ عمومی و ملی توجهی ندارند، قانونی خواهد بود، تصریح کرد : پلیس با اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و اقدامات كنترلی و نظارتی ، همواره درصدد خدمت رسانی به مردم شهرستان بوده و آماده دریافت گزارشات مردمی از طریق شماره تماس 110 است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: پلمپ ، واحد صنفی ، جیرفت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.