وزیر ارتباطات در خراسان رضوی و خراسان شمالی خبر داد؛

اتصال 115 روستا به اینترنت پرسرعت/بیش از 85 میلیارد تومان سرمایه گذاری فناورانه در خراسان رضوی

محمود واعظی در سفرهای استانی به مناسبت هفته دولت، به‌عنوان پنجمین سفر وارد استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی شد.

اتصال 115 روستا به اینترنت پرسرعت/بیش از 85 میلیارد تومان سرمایه گذاری فناورانه خراسان رضویبه گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفرهای استانی به مناسبت هفته دولت پس از پایان دیدار هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب به استان خراسان رضوی سفر کرد.

واعظی ابتدا در مراسم امضای تفاهم نامه مدیریت هوشمند انرژی در مشهد حضور یافت و سپس به قوچان رفته و در جلسه شورای اداری فرمانداری این شهرستان که با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار میشد، شرکت کرد.
 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شورای اداری قوچان درباره فعالیت دولت یازدهم در استان خراسان رضوی گفت: از ابتدای دولت تاکنون پهنای باند ارتباطی سه برابر و ظرفیت شبکه انتقال در این استان 9 برابر شده است.

وی همچنین به اتصال 115 روستا در این استان  به اینترنت پرسرعت اشاره کرد و وعده داد تا  سه ماه  آینده  48 روستای دیگر  دارای اینترنت پرسرعت شوند.

واعظی همچنین به دیگر دستاوردهای دولت یازدهم  از جمله بیش از 285 کیلومتر فیبر نوری احداث شده، بیش از 85 میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه ICT پرداخت و از 16 میلیارد تومان سرمایه گذاری دیگر تا پایان سال خبر داد.

وزیر ارتباطات در ادامه سخنانش  از دیگر دستاورد های دولت مانند رشد اقتصادی و نتایج برجام و همچنین از رهنمود های رهبر انقلاب در دیدار صبح چهارشنبه صحبت کرد.

 در پایان برنامه های روز چهارشنبه وزیر ارتباطات برای به جا آوردن نماز مغرب و عشا به مسجد جامع شهرستان فاروج در استان خراسان شمالی رفته و با مردم این شهرستان دیدار کرد و گفت: "نسل سوم اینترنت از امروز در فاروج افتتاح شد ضمن اینکه پهنای باند این شهر 2.5 برابر می شود.".

گفتنی است وزیر ارتباطات به مناسبت هفته دولت ، پیش از این  به استان های فارس ؛ مرکزی ، اصفهان و قم نیز سفر کرده بود.

انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار