استاندار کرمانشاه گفت: تعهدم به مردم کرمانشاه این است که تا پایان سالجاری بتوانیم حداقل دو واحد شاخص بیکاری استان را کاهش دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛اسدالله رازانی در جلسه شورای اداری استان که امروز(چهارم شهریور) همزمان با هفته دولت و با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهارکرد: بدون داشتن زیرساخت، توسعه در هیچ منطقه ای شکل نمی گیرد و در این بین راه آهن از اصلی ترین زیرساخت های توسعه هر منطقه ای است.

 وی ادامه داد: در همین راستا دولت یازدهم قصد دارد با اختصاص 120 میلیارد تومان اعتبار به خط آهن ملایر - کرمانشاه، هرچه سریعتر آن را به بهره برداری رسانده و شرایط را برای ادامه فعالیت در مسیر خط آهن کرمانشاه – خسروی فراهم کند.

استاندار کرمانشاه گفت: در زمینه تاسیسات نفتی نیز استان شرایط مطلوبی دارد، به گونه ای که کرمانشاه قطب سوم پتروشیمی کشور لقب گرفته است.

 وی همچنین در خصوص پروژه بزرگ پالایشگاه آناهیتا اظهارکرد: با توجه به تغییراتی که اخیرا در مدیریت و اعضای هیات مدیره این پالایشگاه به عمل آمده ، انتظار می رود به زودی با سرعت بیشتری مسیر حرکت خود را تا به بهره برداری رسیدن ادامه دهد.

 رازانی خاطرنشان کرد: پروژه خودروسازی صحنه نیز تا پایان سالجاری با تولید 30 هزار دستگاه خودرو در سال به بهره برداری می رسد و تلاش خواهیم کرد که در آینده ظرفیت تولید آن را به 100 هزار دستگاه در سال برسانیم.

 رازانی تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد درصد بیکاری استان را از 17.5 درصد کاهش داده و حداقل به 15.5 درصد در پایان سال جاری برسانیم و اگر این مهم انجام نشد به عنوان استاندار این استان باید پاسخگوی مردم باشم، چرا که مرکز آمار ایران وجود دارد و می تواند دقیق ترین آمارها را همواره اعلام کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.