رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: مرکز شبانه روزی ۱۰ تختخوابی مهرستان با ۱۰۰ درصد رشد فیزیکی بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،محمودرضا میری گفت: بمنظور تسهیل در دسترسی شهروندان مهرستان به خدمات بهداشتی و درمانی مرکز شبانه روزی 10 تختخوابی این شهر با زیربنای 1400 متر مربع بزودی افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به شعار امسال هفته دولت که اقدام و عمل ملت - دولت امیدوار و استوار است، گفت: در هفته دولت امسال که فرصتی برای نمایش دستاوردها وخدمات دولت است افتتاح پروژه‌ها در روستاها و مناطق محروم در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان 32 تختخوابی سوران نیز با زیربنای 3 هزار متر مربع 47 درصد رشد فیزیکی دارد، افزود: کلینیک ویژه سراوان با زیربنای 2800 متر و رشد فیزیکی 18 درصد، بلوک زایمانی بیمارستان رازی با زیربنای هزارو 291 متر مربع و رشد فیزیکی 51 درصد از جمله اقدامات انجام شده توسط دولت در سراوان می‌باشد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 16 پایگاه سلامت در قالب خانه بهداشت در روستاهایی مانند زنگیان، ناگان، اسلام آباد، چاه میر، ایرفشان،آشار وگروک در دست اجرا می‌باشد و همچنین عملیات احداث توسعه اورژانس رازی شهرستان سراوان آغاز شده و با زیربنای 2100 متر مربع 39 درصد رشد فیزیکی دارد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار