همزمان با هفته دولت، 9 طرح عمرانی در بخش جرقویه سفلی اصفهان با حضور فرماندار اصفهان افتتاح و یک طرح نیز گلنگ زنی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی فرمانداری اصفهان   اعلام کرد: افتتاح پروژه بوستان شهدای گمنام شهر نیک آباد به مساحت 10 هزار مترمربع با یکهزار و 800 متر جدول گذاری و دو هزار و 200 متر اجرای بلوک فرش و همچنین اجرای فضای سبز و روشنایی در مجموع با اعتبار 25 میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح شد.
بهره برداری از طرح 138 واحدی پروژه مسکن مهر شهر نیک آباد در زمینی به مساحت پنج هکتار و اجرای جدول گذاری به طول دو هزار و 400 متر و شش هزار مترمربع زیرسازی معابر اصلی و فرعی و اجرای آسفالت گذرها با مجموع اعتبار 23 میلیارد و 500 میلیون ریال از دیگر طرحها به شمار می رود.
آسفالت معابر پنج روستای بخش جرقویه سفلی در مجموع به مساحت 102 هزار و 400 مترمربع و با اعتبار 10 هزار و 631 میلیون ریال و زمین فوتبال ساحلی شهر نصرآباد با اعتبار 750 میلیون ریال از دیگر طرحهای افتتاح شده است.
بهره برداری از بلوار ولی عصر شهر نصرآباد به طول 700 متر شامل دو باند هشت متری با اعتبار دو هزار و 200 میلیون ریال و کلنگ زنی ساختمان اداری اداره برق جرقویه با پیش بینی اعتبار پنج میلیارد ریال در دو طبقه و 500 مترمربع زیر بنا، در زمره دیگر طرح هایی است که امروز با حضور فضل الله کفیل فرماندار اصفهان به بهره برداری رسید.
فرماندار اصفهان در ادامه این سفر در جلسه شورای اداری بخش جرقویه گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای نظام و عملکرد دولت است.
کفیل با بیان اینکه نظام سیاسی ما، نظام اسلامی و مبتنی بر مردم سالاری دینی است، تصریح کرد: نظام مردم سالار دینی مبتنی بر رأی، حاکمیت و مشارکت مردم است و مردم در این نظام دارای موثر بوده و بزرگترین موفقیت ها زمانی حاصل می شود که همراه با مشارکت مردم باشد.
وی اظهار داشت: طرح مسکن مهر نیک آباد بعنوان اولین شهر در شهرستان اصفهان تکمیل شده و این مهم در جای خود مایه مباهات است.
کفیل افزود: امروز در هفت شهر و روستا طرح های زیرسازی و روسازی جاده ها را در دست کار داریم که بصورت پایلوت در روستای حیدر آباد این کار انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: در زمینه ایمن سازی جاده ها، سال آینده طرح دو بانده شدن محور نصرآباد به امامزاده علی اکبر شهرضا کلید زده می شود.
فرماندار اصفهان بااشاره به اعتبارات واصله از تملک دارایی گفت: حوزه راه و شهرسازی ، نوسازی مدارس و بنیاد مسکن، بیشترین اعتبارات تملک دارایی را در سالجاری دریافت کرده اند.
کفیل افزود: بعد از تثبیت اداره ثبت اسناد شهر بهارستان، پیگیر افتتاح اداره ثبت و اسناد جرقویه سفلی خواهیم بود.
جرقویه سفلی در 50 کیلومتری جنوب شرق اصفهان قرار دارد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.