معاون تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی از پیگیری علت اصلی مسمومیت دانش آموزان و بهبود حال آنها خبر داد.

محمد حسن عظیم عراقی معاون تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی در گفت و گو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،درخصوص جزییات وضعیت مسمومیت دانش آموزان استثنایی کم توان ذهنی که در اردوی فرهنگی همدان به سر می برند ،گفت: در این اردو حدود 25 الی 30 نفر از دانش آموزان حاضر در اردو شب گذشته دچار مسمومیت شده و برای درمان های سرپایی به بیمارستان انتقال داده شدند.

وی با بیان اینکه اکنون تمامی دانش آموزان مراجعه کرده به بیمارستان در سلامت به سر برده و مرخص شدند، افزود: احتمال زیاد این مشکل ناشی از یک بیماری ویروسی بوده است.

عظیم عراقی با اشاره به اینکه به محض بروز مشکل پزشکان مستقر در اردو وارد عمل شدند، عنوان کرد: معاونت بهداشتی نیز برای روشن شدن موضوع در حال بررسی علت است.

معاون تشخیص و پیشگیری سازمان استثنایی بیان کرد: مراسم اختتامیه و اهدای حکم های قهرمانی این مسابقات امروز انجام شده و دانش آموزان با سلامتی کامل در مراسم  شرکت کردند.

وی گفت: شرایط کاملا تحت کنترل است و هیچ گونه گزارش جدیدی مبنی بر مسمومیت دانش آموزان دریافت نشده و به تدریج شرکت کنندگان در حال بازگشت به شهرهای خود هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.