پسر 11 سالۀ زاغه‌نشین به باشگاه معتبر بایرن‌مونیخ دعوت شده و عازم آلمان است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری پرس تی وی، پسر 11 سالۀ زاغه‌نشین در غرب هند که استعدادی باورنکردنی در فوتبال دارد به باشگاه معتبر بایرن‌مونیخ دعوت شده و عازم آلمان است.

فوتبالیست زاغه نشین به تیم بایرن مونیخ پیوست/ اعجوبه هندی تاریخ ساز می شود

بر این اساس، چاندان نایاک که نابغۀ فوتبال هند لقب گرفته، روز چهارشنبه خود را از موطنش بوبانسور به بمبئی رساند تا عازم مونیخ شود و فوتبال حرفه‌ای را در پرافتخارترین باشگاه آلمان دنبال کند.

چاندان که چندین تکنیک فوتبالی ابداع کرده گفته است می‌خواهد با اعتماد به نفس دوره‌های تکمیلی را در بایرن مونیخ طی کند و افتخار آفرین باشد.

وی که در زاغه‌ای محقر زندگی می‌کند شناسنامه نداشت، بنابراین سفرش به آلمان در آستانه لغو قرار گرفت اما آنانتا نارایان ینا، شهردار بوبانسور کمک بسیاری به وی کرد تا شناسنامه، ویزا و در نهایت بلیط مونیخ را بگیرد.

عشق و علاقۀ این پسر به بازی فوتبال در کنار مهارت‌های خارق العاده‌اش مورد توجه عموم قرار گرفته و تعجب همگان را برانگیخته است.

مادر چاندان گفته است: «ما خیلی فقیر هستیم؛ حتی تلویزیون هم در خانه نداریم. پسرم از هواداران بزرگ «مسی» است و یک پیراهن با نام مسی برای خود خریده است. خوشحال خواهم شد اگر او باعث افتخار کشور شود.»

جایدِو موهاپاترا، مربی چاندان نیز با اشاره به استعدادِ عجیب وی در فوتبال گفت: «(استعداد) جادویی در این پسر یافتم و او را انتخاب کردم.»

موهاپاترا افزود: چاندان پیشنهادهای دیگری از باشگاه‌های معتبر سراسر جهان داشته اما در نهایت بایرن‌مونیخ را انتخاب کرد.

این مربی هندی افزود: «روش او (چاندان) در دریبل زدن همه را شگفت‌زده کرده است. چاندان می‌تواند منبع الهام بخش برای بچه‌های زاغه‌نشنی باشد که فوتبال بازی می‌کنند.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار