فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج از دستگيری يک نفر سارق منازل خبر داد و گفت: متهم در تحقيقات صورت گرفته به 5 فقره سرقت اعتراف كرد.

دستبند پليس کهنوج بر دستان سارق سابقه دار منازلبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ شاهپور بهرامی گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در يکي از مناطق سطح شهر موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: كارآگاهان پليس آگاهي در اين زمينه با گشت هاي ويژه به صورت محسوس و نامحسوس به فعاليت پرداختند تا اين که موفق شدند سارق را شناسايي کنند.

فرمانده انتظامي کهنوج گفت: در استعلام هاي به عمل آمده مشخص شد متهم از سارقان سابقه دار مي باشد.

سرهنگ بهرامی افزود : پس از شناسايي مخفيگاه متهم، ماموران به صورت نامحسوس وي را تحت نظر قرار دادند و در اقدامي ضربتي اين سارق را دستگير و در بازرسي از مخفيگاه مقاديري وسايل خانگي از جمله چندين تخته قاليچه ، پتو ، کيف ،چمدان ،ظروف و وسايل آشپزخانه، سيلندر گاز خانگي را كشف كردند. .

وی خاطر نشان کرد : سارق،معتاد و داراي سوابق کيفری است و متهم در تحقيقات صورت گرفته به پنج فقره سرقت منازل اقرار کرد و گفت با فروش اموال مسروقه هزينه خريد مواد مصرفي خود را تهيه مي كرده است.

فرمانده انتظامي شهرستان کهنوج در پايان خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضائي شد.

انتهای پیام/ ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار