عربستان در صدر اجرای توطئه‌های صهیونیستی قرار دارد و آل‌سعود پیشانی این توطئه‌ها برای سرنگونی اسلام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام ظهر امروز در یادواره شهدای گمنام منطقه خشواش آمل با بیان اینکه پیش‌بینی استکبار در جمهوری اسلامی هنوز به نتیجه تبدیل نشده است، گفت: مسئله آنها نابودی پرچم به اهتزاز درآمده ایران در ممالک اسلامی است که با شکل‌گیری انقلابی با رهروی از قیام عاشورا، الگوی کشورهای اسلامی منطقه شده است.

محسن رضایی با بیان اینکه منافقان متأسفانه با آتش‌کشاندن مسلمانان در کشورهای منطقه به مانند داعش به خونریزی و کشتار مسلمانان بی دفاع می‌پردازند، افزود: دشمنان ما از این افراد بودند و هستند و ملت ایران با افتخار با استکبار می‌جنگد زیرا اینها پلیدترین انسانها بر روی زمین هستند.

وی گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آل‌سعود در 5 سال اخیر جریان جدیدی را در منطقه راه انداخته است که پیشانی آن آل‌سعود و پشتیبان آن صهیونیست قرار دارد.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها ،منافقان و کشورهای استکباری چند هدف را در منطقه دنبال می‌کنند افزود : هدف اصلی آنان کشتن آل‌سعود ، کم شدن آمار تلفات نیروهای نظامی در کشورهای منطقه و ایجاد هزینه جنگ بین اعراب و تکفیری‌ها است.

دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام با تأکید بر اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در مورد شعار سال گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از جبهه‌های سیاسی ایران اسلامی است و زندگی ایرانی ها باید بر مبنای اقتصاد مقاومتی شکل گیرد.

رضایی افزود : فعالیت های اقتصادی باید در صنعت، کشاورزی، تولید، علم و فناوری بر مبنای توسعه اقتصادی کشور سوق یابد.

وی با بیان اینکه دولتمردان سیاسی امسال باید پاسخ مناسبی در جهت تحول اقتصادی کشور و رفع بیکاری و فقر به رهبری دهند، افزود: شایسته نیست ملتی که پرچم الهی بر دوش گرفته با بحران بیکاری و فقر دست و پنجه نرم کند چرا که وجود بیکاری در جامعه اسلامی ایران نقص و اشکال دارد.

منطقه خشواش آمل با تدفین 3 شهید گمنام به تپه شهدای آمل نامگذاری شده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار