صندوق خیریه قرآنی پیامبر اعظم(ص) در ماهشهر راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حسن حلافیان، مدیر مؤسسه قرآنی خاتم‌الانبیاء(ص) بندر ماهشهر گفت: این صندوق با نام صندوق خیریه قرآنی پیامبر اعظم(ص) برای اولین بار در شهرستان راه‌اندازی شده است.

حلافیان با بیان اینکه این صندوق از پنج‌شنبه ۴ شهریورماه به طور رسمی در شهرستان راه اندازی شد، افزود: این صندوق ویژه حمایت مالی از فعالیت‌های قرآنی است و تاکنون بیش از ۳۰ نفر در این صندوق ثبت‌نام کرده‌اند.

وی گفت: این صندوق با جمع‌آوری حداقل ۲۰۰۰۰ ریال از هر نفر با هدف ترویج فعالیت‌های قرآنی مؤسسات، حمایت از برگزیدگان مسابقات و برگزاری محافل قرآنی راه‌اندازی شده است.

مدیر مؤسسه قرآنی خاتم‌الانبیاء(ص) ماهشهر از آغاز ثبت‌نام در مهدقرآنی این مؤسسه ویژه خردسالان ۳ تا ۵ سال خبر داد و افزود: ثبت‌نام در این مهد از امروز ۶ شهریور ماه آغاز شده است. در این مهدقرآنی روزانه سه ساعت و نیم آموزش‌های قرآنی و علمی به خردسالان ارائه خواهد شد.

حلافیان  با بیان اینکه این مهد ظرفیت پذیرش ۸۰ خردسال را دارد،گفت: ۸ مربی و کمک مربی در زمینه آموزش‌های قرآنی با این مؤسسه همکاری می‌کنند.

وی  هدف از برگزاری دوره‌های قرآنی ویژه خردسالان را آشنایی هر چه بیشتر کودکان با مبانی دینی و قرآنی و ایجاد زمینه مناسب جهت تربیت دینی آنها عنوان کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.