جلسه هم اندیشی جهت ریشه کنی بیسوادی با حضور مدیر آموزش و پرورش ، رئیس اداره سوادآموزی ناحیه 2 ارومیه با نمایندگی ولی فقیه در امورات اهل تسنن ارومیه برگزار گردید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،در این جلسه که در اتاق رئیس دفتر نمایندگی تشکیل یافت ماموستا فعال آذر رئیس نمایندگی ولی فقیه در امورات اهل تسنن بیان داشت : این دفتر با تمام امکانات در جهت اجرای فرمان حضرت امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری برای مبارزه با جهل و بی سوادی اعلام آمادگی می نماید.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه نیز ضمن تقدیر و تشکر از حسن همکاری دفترنمایندگی ولی فقیه در امورات اهل تسنن اظهار داشت : بنا بر نظر امام (ره) وجود افراد بی سواد در جامعه اسلامی مناسب و شایسته نبوده و در آموزه های دینی نیز مورد تاکید قرار گرفته که با اصل و اصالت دین اسلام هم راستا می باشد.

محمد مجرد با توجه به درصد بالایی بی سوادی در این ناحیه افزود: با توجه به نفوذ علمای دین در افراد بی سواد، جهت از بین رفتن بیسوادی در این شهرستان ، نیاز به همکاری علمای دینی اهل سنت می باشد.

وی ادامه داد: جهت دستیابی به اهداف سوادآموزی نیاز به همکاری علمای عزیز می باشد که در محافل عمومی ، جلسات و خطبه های نماز جماعت شهر و روستا افراد بی سواد را ترغیب به آموزش سواد نمایند که گام اول در جذب سوادآموزان ایجاد انگیزه و تشویق به یادگیری سواد است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.