برای اولین بار با هدف آشنایی فرهنگ ایثار و شهادت به راهیان نور غرب کشور اعزام شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مسئول دفتر بسیج دانش آموزی تربت جام در مراسم بدرقه راهیان نور شهرستان جام گفت: ۸۰ دانش آموز پسر مقطع متوسطه این شهرستان برای اولین بار به "راهیان نورغرب و شمال غرب کشور” اعزام می شوند.

محمد فاطمی با اشاره به اهداف مهم این ماموریت فرهنگی زیارتی افزود: اعزام ۸۰ دانش آموز پسر این شهرستان با هدف آشنایی فرهنگ ایثار و شهادت و در راستای درس آمادگی دفاعی برگزارمی شود.

وی گفت:این حرکت ارزشی و فرهنگی همه ساله درمناطق عملیاتی جنوب کشور برای "دانش آموزان” مقطع متوسطه اجرا می شد و زائرین تربت جام برای اولین بار به "راهیان نورغرب وشمال غرب کشور” اعزام می شوند.

مسئول دفتر بسیج دانش آموزی تربت جام تصریح کرد: در این برنامه فرهنگی زائرین ضمن بازدید از یادمان های شهدا شهرستان های "مهاباد،سردشت،بانه و پیرانشهر” استان های آذربایجان غربی وکردستان با فداکاری شهدا، ایثارگران این مرزوبوم و نشر فرهنگ بسیج، شهید و شهادت وهمچنین شهدای محوری سال” شهیده رقیه رضایی وشهید منتظر قائم” آشنا می شوند.

وی افزود: در طول مسیر برگشت نیز به زیارت کریمه اهل بیت(ع) حضرت معصومه(س)، مسجد جمکران و مرقد امام راحل نیز تشرف پیدا می کنند.

انتهای پیام//س.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.