بازیکن تیم فوتبال نفت تهران تنها در صورت پرداخت پول توسط استقلالی ها به باشگاه نفت می تواند رضایت نامه اش را برای پیوستن به جمعه آبی ها دریافت کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا منصوریان سرمربی آبی ها طی روز های گذشته از مسئولان استقلال درخواست کرد تا مقدمات جذب مجتبی حقدوست بازیکن تیم نفت‌ تهران را فراهم کنند و بر همین اساس استقلالی ها هم مذاکراتی را برای پیوستن مجتبی حقدوست به جمع آبی پوشان در دستور کار قرار دادند.

از طرفی به نظر می رسد باشگاه نفت و علی دایی مخالفتی با انتقال قرضی این بازیکن به استقلال نکرده‌اند، اما خواستار پول نقد یا چک ضمانت برای پرداخت پول به باشگاه نفت شده‌اند.

با این تفاسیر احتمال دارد وضعیت این بازیکن برای پیوستن به استقلال طی یکی دو روز آینده مشخص شود و به طور حتم با پرداخت پول توسط استقلالی ها باشگاه نفت نیز رضایت نامه این بازیکن را صادر تا حقدوست با استقلال قرارداد ببند و در تمرینات شرکت کند.

گفتنی است مجبتی حقدوست با وجود اینکه هنوز به طور رسمی به استقلال نیامده، اما روز گذشته در کمپ باشگاه استقلال تمرین انفرادی انجام داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار