این شرکت انواع قرص، کپسول و کپسول‌های ژلاتينی نرم را با ظرفيت سالانه تا 10 ميليارد عدد را تولید می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرمسار، به مناسبت هفته دولت و با حضور محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، شرکت داروسازی ثنامد شهرستان گرمسار در استان سمنان به بهره‌برداری رسید.

در آئین افتتاح شرکت داروسازی ثنامد در شهرستان گرمسار، غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، محمود قنبری معاون سیاسی امنیتی استانداری، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و شماری از مسئولان استان سمنان حضور داشتند.

پیش از آئین افتتاح این واحد تولیدی، وزیر صنعت، معدن و تجارت از طرح در حال احداث منطقه ویژه اقتصادی در گرمسار بازدید کرد.

شرکت داروسازی ثنامد گرمسار در 10 هزار و 500 هزار مترمربع زمین با زیربنای 11 هزار مترمربع در سه طبقه شامل بخش‌های سالن‌های تولید، آزمایشگاه‌های تخصصی، انبارها و بخش اداری، در شهرک صنعتی ایوانکی در گرمسار واقع است و راه‌اندازی آن حدود 6 سال طول کشیده است.

این واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ثابت به میزان 300 میلیارد ریال به همراه سرمایه‌گذاری ارزی به میزان 17 میلیون و 233 هزار یورو و سرمایه در گردش به میزان 100 میلیارد ریال، برای150نفر اشتغال‌زایی به همراه دارد.شرکت داروسازی ثنامد گرمسار در استان سمنان تولید انواع قرص، کپسول و کپسول‌های ژلاتینی نرم را با ظرفیت سالانه تا 10 میلیارد عدد را در برنامه دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این آیین گفت: دولت به دنبال انجام طرح‌های توسعه‌ای و کارهای جدید است و مدیران نیز باید در این مسیر همراه باشند.

محمدرضا نعمت‌زاده گفت: با تعطیل شدن چرخه تولید یک واحد، بدهی بانکی و امور مالیاتی و دارایی هرگز وصول نمی‌‌شود و باید با تولیدکنندگان همکاری بیشتری شود.

وی تصریح کرد:فضای پس از برجام بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاران است تا به تولید روی آورند و دولت نیز با آنها نهایت همکاری را خواهد داشت.

وی گفت: تولید با پرداخت تسهیلات افزایش می‌یابد و باید از رهبر فرزانه انقلاب تشکر کرد که با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی همه را به خط کردند تا راه باز شود و تولید قدرت گیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: روحیه دولتمردان در برهه کنونی خدمت به مردم و صنعتگران است و اعتقاد داریم اگر واحد تولیدی تعطیل شود هرگز بدهی‌های دارایی و امور بانکی تأمین نخواهد شد و چرخ‌های تولید باید بچرخد تا بدهی‌ها نیز پرداخت شود.

نعمت‌زاده افزود: این بدهی‌ها به طور عمده به خاطر تحریم‌ها و شرایط اقتصادی کشور در گذشته ایجاد شده است و باید در چند ماه مانده به پایان سال کمک شود تا واحدهای تولیدی به فعالیت بپردازند و بدهی‌های بانکی، بیمه‌ای و مالیاتی نیز وصول شود.

وی افزود:توسعه‌ای پرشتاب در کشور در پیش خواهیم داشت که بسیار امیدوار هستیم همه در این راه کمک حال دولت باشند و گشایش مناسبی در فعالیت‌ها صورت گیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت به دنبال انجام طرح‌های توسعه‌ای و کارهای جدید است و مدیران نیز باید در این مسیر همراه باشند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.