به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری گفت: با برنامه ریزی که با بهره برداران بازارهای کوثر انجام داده ایم به فکر افتادیم که خدمات بیشتر و با کیفیت بالاتری را در اختیار مردم قرار دهیم ؛ به همین منظور یکی از برنامه های ما که از ابتدای امسال طرح ریزی شد، ایجاد کوثرهای مجازی است که حدود یک هفته در یکی از بازارهای کوثر به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده است.
اصغرکشاورز راد اصفهان با اشاره این طرح آزمایشی پس از یک ماه در همه بازارهای کوثر اجرا می شود افزود: نحوه کار به این صورت است که شهروندان در فضای مجازی وارد سایت می شوند و شکل واقعی محصولات را به همراه قیمت آنها مشاهده ، انتخاب و به صورت الکترونیکی هزینه آن را پرداخت می کنند و توسط بازار کوثر کالاهای خریداری شده به نشانی خریداران ارسال می شود.
وی ادامه با تاکید بر اینکه بازارهای
مجازی در کاهش آلودگی هوا و ترافیک و صرفه جویی در وقت بسیار مؤثر خواهند بود،
داد: ما سعی کرده ایم وسایل نقلیه ای که مواد غذایی سفارش داده شده را ارسال می کند،
ویژه و مجهز به یخچال باشند تا محصولات پروتئینی ، سالم به دست خریداران برسد، البته
تا یک ماه آینده هیچ هزینه ای بابت ارسال خریدهای شهروندان دریافت نمی شود .
انتهای پیام/م