لرستان؛

برگزاری همایش مدیران پست استان‌های زاگرس نشین در لرستان

مدیرکل شرکت پست لرستان گفت: همایش مدیران پست استان‌های زاگرس نشین در استان لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ سلیمانی گفت: همایش مدیران استان‌های زاگرس نشین با حضور مهری معاون وزیر و رئیس هیئت‌مدیره شرکت ملی پشت ایران در اداره کل پست استان لرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش که روز چهارشنبه ساعت 8 صبح برگزار می‌شود اعضای هیئت‌مدیره استان‌های زاگرس نشین کرمانشاه، سنندج، همدان، ایلام، خوزستان، چهارمحال بختیاری، لرستان، مرکزی اصفهان و قم حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل شرکت پست استان لرستان گفت: هدف از برگزاری این همایش یک‌روزه بحث‌های بازاریابی و سرویس‌های نوین پستی است که در راستای سرویس‌دهی مناسب و مطلوب به مشتریان انجام می‌شود.

وی در رابطه با تعویض اسناد دفترچه‌ای (اسناد مالکیت) در استان نیز افزود: بر اساس قانون و تکلیفی که دولت به سازمان ثبت‌اسناد و املاک محول کرده است باید ظرف مدت 5 سال تمامی اسناد دفترچه‌ای به تک‌برگی تبدیل شود.

سلیمانی گفت: فراخوان تعویض اسناد دفترچه‌ای انجام‌شده و اداره کل ثبت‌اسناد لرستان با همکاری پست منطقه به منطقه این برنامه را اعلام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کار تعویض اسناد دفترچه‌ای از سال گذشته آغازشده است، گفت: با هماهنگی که با ثبت‌اسناد داریم زمان پاسخگویی به تعویض اسناد دفترچه‌ای از سه ماه به 15 روز کاهش پیداکرده است.

مدیرکل شرکت پست استان لرستان بابیان اینکه مردادماه امسال هزار مورد درخواست به اداره پست استان ارائه‌شده است، افزود: ازآنجاکه تعویض این اسناد الزامی است توصیه می‌شود مردم انجام آن را به سال‌های آخر موکول نکنند.

وی گفت: هزینه نگهداری اسناد دفترچه‌ای برای دولت بالا و برای ملک نیز دشوار است اما چون اسناد تک‌برگی نگهداری آن‌ها در سامانه راحت‌تر است ثبت‌اسناد به سمت و سویی می‌رود که تمامی اسناد الکترونیکی و دسترسی به بایگانی راحت‌تر شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار