پس از پایان تست گیری از ژیمناست های بزرگسال و جوان فردا اسامی نهایی ملی پوشان اعلام می شود.

اسامی نهایی ملی پوشان ژیمناستیک هنری فردا اعلام می شودبه گزارش خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران یک سالی هست که اردوهای تیم ملی هنری با تعطل مواجه شده است.  با ورود اسبقیان به عنوان سرپرست فدراسیون اتفاقات جدیدی در این رشته در حال رخ دادن است. چندی پیش بود که با فراخوان فدراسیون 23 ژیمناست جوان و 20ژیمناست بزرگسال برای ورود به تیم ملی در تست گیری های فدراسیون حاضر شدند. قرار است اسامی برترین های این دو رده سنی که به تیم ملی راه می یابند فردا اعلام شود.
منصور راضی نژاد رییس کمیته هنری فراسیون ژیمناستیک در این خصوص گفت : 10 نفر از جوانان و 10 نفر از بزرگسالان به تیم ملی راه می بایند. البته در رده سنی بزرگسالان هادی خناری نژاد، عبدالله جامعی و سعیدرضا کیخواه بدون تست گیری به تیم ملی راه یافته اند. پس از مشخص شدن نفرات نهایی اردوی ملی پوشان در کیش با سرمربیگری محمد آذرپی آغاز می شود. این اردو به منظور حضور در مسابقات آسیایی اندونزی برپا می شود.
وی درخصوص تغییراتی احتمالی در کادر فنی افزود من از تغییر سرمربی اطلاعی ندارم اما قرار است کادر فنی جدیدی در کنار کادر فنی فعلی مستقر شود ضمن این که مربیان  ورزشکاران حاضر در اردو نیز در اردوها حضورمی یابند تا از ورزشکاران حمایت فنی کنند و به کمک تیم بیایند. در حال حاضر ضرورتی برای حضور مربیان خارجی در کشور وجود ندارد و معتقدیم مربیان داخلی توانایی لازم را به عنوان سرمربی دارند. مطمئنا اگر لازم باشد از حضور مربیان خارجی نز بهره مند خواهیم شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار