مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل گفت: تعداد جوایز ملی و بین‌المللی کسب شده توسط هنرمندان فیلم‌ساز استان در سال جاری به ۲۴ مورد رسید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ میردولت موسوی با اشاره به اینکه انجمن سینمای جوان از سال ۶۴ فعالیت خود در اردبیل را آغاز کرده است، افزود: هم اینک این مجموعه به مهم‌ترین پایگاه حرفه‌ای تولید فیلم کوتاه و بلند تبدیل شده است.

وی گفت: به ویژه در سه سال گذشته افتخارات و جوایز ملی و بین‌المللی متعددی کسب شده بطوریکه حضور فیلم‌سازان در جشنواره‌های بین‌المللی از شش مورد در سال ۹۳ و هفت مورد در سال ۹۴ به ۱۹ مورد در پنج‌ماهه اول سال جاری رسیده است.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان با تأکید به پتانسیل غنی فیلم‌سازی در این استان افزود: جوایز بین‌المللی کسب شده نیز از یک مورد در سال ۹۳ به پنج مورد در سال ۹۴ و هفت مورد در پنج‌ماهه سال جاری افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: در عرصه جشنواره‌های ملی نیز فیلم‌سازان اردبیلی توان خود را بارها اثبات کرده‌اند و ما شاهد هستیم که حضور در جشنواره‌های ملی از ۵۱ مورد در سال ۹۲ و ۶۲ مورد در سال ۹۳ به ۵۵ مورد فقط در پنج‌ماهه سال جاری رسیده است.

موسوی با تأکید به اینکه تا پایان سال شاهد افزایش قابل‌توجه تعداد جوایز هنرمندان فیلم‌ساز استان خواهیم بود، ادامه داد: جوایز ملی کسب شده از ۲۹ مورد در سال ۹۳ و ۳۰ مورد در سال ۹۴ به ۱۷ مورد در پنج‌ماهه اول سال جاری رسیده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.