عضو شورای شهر تهران با اشاره به خبر واگذاری مسکن به ارزش بیش از 4 میلیارد تومان به وی، گفت: من قصد خرید این خانه را داشتم اما توان پرداخت این مقدار پول را ندارم.

قصد داشتم خانه سازمانی که در آن ساکنم بخرم/ توان خرید خانه 4 میلیاردی را ندارمابوالفضل قناعتی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد انتشار لیستی از اعضا و کارمندان شورای شهر تهران و واگذاری مسکن به آنها توضیحاتی داد.

وی گفت: ابتدا بگویم که من در یک خانه سازمانی ساکن هستم و قصد داشتم همین ساختمان را خریداری کنم.

این عضو شورای شهر تهران یادآور شد: برای خرید این خانه اقدام کردم، اما قیمت 4 میلیارد و 400 میلیون تومان را به من پیشنهاد دادند که در توان من نبود.

وی ادامه داد: تخفیفی هم که دادند به کار من نمی آمد، چرا که رقم بسیار بالا و در توان من نبود، بنابراین هیچ معامله ای صورت نگرفت.

قناعتی در مورد حضور نامش در این لیست، گفت: این لیست مربوط به پیش قرارداد خریدی است که من قبل از دانستن قیمت آن را درخواست کرده بودم.

وی با بیان اینکه هنوز در منزل واقع در نیاوران ساکن است، گفت: متراژ منزل 250 متر است و شما می دانید که با 4 میلیارد می توان خانه ای بهتر خریداری کرد، بنابراین موضوع خرید این خانه از سوی من کاملا منتفی شده است.

عضو هیئت رئیسه شورا افزود: اعطای مسکن به کارمندان شهرداری تهران در قالب تعاونی مسکن، اقدامی قانونی است که همه سازمانها و نهادها انجام می دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۳:۱۶ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
منزل اجاره ای ما هم 68متر برجی 300هزار هست فقط تنها مشکل نمیتونم توی خونه به این کوچکی راه بروم خشک شدن زانوهایم هست
-
ناشناس
۱۷:۳۶ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
بنده خدا نداره که تو خونه 4 میلیاردی تو نیاوران نشسته.مظمئن باشید اگر داشت الان تو یکی از برجهای الهیه ساکن بود. بینوا
Germany
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
آقای محترم
اجاره ماهیانه همون خونه 4 میلیاردی به اندازه حقوق چندین کارمنده که شما مفت نشستید همین که شما مفت اونجا میشینید خودش یک فیش نجومیه تا برسه به اینکه بخواهید اونو صاحب هم بشید برو به درگاه خدا شکر کن که مردم ما خیلی صبورند و آقا.
انشاا... روز قیامت از حلقومت بیرون میاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
آقا اجازه! طفلکی! قیمت خونه سازمانی ناقابلش 4/4میلیارده! اونوقت بعضی از رزمندگان ما در کانکس با چندتابچه زندگی میکنن و هنوز نوبت خانه سازمانی 40میلیونی هم برایشان فراهم نشده! حیوونکی!!!
Japan
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
انگار یه قرون دوزاره 4 میلیارد اوه ه ه ه
کاش یه قدرتی داشتم که اونایی رو که به یک مبلغی از درآمد ویک سطحی از دارایی می رسیدند را کلاً ممنوع المعامله ممنوع از کار دولتی وغیر دولتی و ممنوع از هر کسب درآمدی می کردم تا حداقل چارتا بیچاره هم یه پولی وکاری گیرشون بیاد وفقط به یک عدهی خاصی نرسه
آخرین اخبار