یاسوج؛

فراگیری کمک‌های اولیه شهری توسط 40 مدیر و معاون

مدیر پژوهش و آموزش شهرداری یاسوج از فراگیری آموزش‌های تخصصی اصول کمک‌های اولیه شهری توسط 40 مدیر و معاون شهرداری یاسوج خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فرشاد صادقی در کارگاه آموزشی و تخصصی کمک‌های اولیه ویژه شهرداری یاسوج با بیان اینکه شهرداری در همه زمینه‌ها وظایف سنگینی بر عهده دارد، اظهار کرد: در زمینه خدمات‌رسانی و امدادرسانی این وظایف بسیار سنگین است.

وی گفت: از راه‌های مهم برای اثرگذاری مثبت ارائه آموزش‌های لازم در زمینه‌های مختلف است که شهرداری یاسوج همواره برنامه‌های آموزشی خوبی را سرلوحه کارها و برنامه‌های خود قرار داده است.

این مسؤول افزود: یکی از این آموزش‌ها و برنامه‌های آموزشی مربوط به کارگاه تخصصی کمک‌های اولیه در حوزه شهری است که با استقبال خوب مدیران و معاونان شهرداری روبه‌رو شد.

مدیر آموزش و پژوهش شهرداری یاسوج  گفت: این کارگاه آموزشی در یاسوج و با حضور تعداد 40 نفر از مدیران و معاونان سازمان‌های وابسته به شهرداری یاسوج برگزار شد.

وی به همکاری فوریت‌های پزشکی استان برای برگزاری چنین دوره‌ای خبر داد و گفت: این کارگاه با هدف ارتقای آگاهی مدیران حوزه شهری و همچنین آشنایی با اصول و فنون کمک‌های اولیه برگزار شده است.

این مسؤول در شهرداری یاسوج به سایر اهداف برگزاری این کارگاه تخصصی اشاره کرد و گفت: در این کارگاه به دنبال ارتقای شاخص‌های آموزشی و نیز کاهش صدمات و تلفات در راستای کمک به امداد‌رسانی سریع و به موقع به شهروندان هستیم.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.