پرتابگر وزنه المپیکی کشورمان گفت: در صورتی که شرایط و مشکلات فعلی دو و میدانی همچنان پا برجا باشد از حضور در ادامه مسابقات دو و میدانی انصراف خواهم داد.

لیلا رجبی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره امکانات فدراسیون پیش از حضور در بازی های المپیک ریو 2016 اظهار کرد: امکانات مناسبی از طرف مسئولان فدراسیون دو و میدانی برای موفقیت من در بازی های المپیک 2016 فراهم نشده بود، و به همین دلیل آن چنان که باید نتوانستم نتایج مطلوبی را در برزیل برای کشورم کسب کنم.

وی درخصوص سایر رقیبانش در المپیک گفت: حریفان من در مسابقات پرتاب وزنه المپیک در بهترین کمپ های تمرینی اروپا و زیر نظر برجسته ترین مربیان دنیا تمرینات خود را پیگیری می کردند در صورتی که من در ایران تنها و بدون مربی تخصصی آماده بازی های ریو شدم و در آنجا هم بدون راهنما مسابقاتم را انجام دادم.

رجبی: شرایط به همین منوال باشد از حضور در دو و میدانی انصراف خواهم داد

پرتابگر وزنه المپیکی کشورمان ادامه داد: فدراسیون فقط هزینه های ایاب و ذهاب من را تقبل کرد و نزدیک به چند ماه است که خودم و همسرم از فدراسیون طلبکار هستیم و  پاسخ مناسبی تاکنون از مسئولان بابت مطالبات گذشته خود دریافت نکرده ام و مشخص نیست این مبالغ چه زمانی از سوی رییس فدراسیون پرداخت شود.

رجبی در خصوص نتایج ضعیف کاروان دو و میدانی در مسابقات المپیک تصریح کرد: دلایل زیادی در نتایج ضعیف ورزشکاران دخیل هستند که می شود اعزام دیرهنگام ورزشکاران به المپیک را یکی از علت های اصلی این نتایج نا امید کننده در ریو دانست.

وی درباره صحبت بعضی از کارشناسان مبنی بر نداشتن غیرت در مسابقات المپیک افزود: اول ميخواستم عذر خواهي كنم از نتایج ضعیفی که در المپیک بدست آوردم تمام تلاشم رو در آنجا انجام دادم اما متأسفانه در روز مسابقه آن چنان که باید اوضاع بر وقف مراد من پیش نرفت ،ميخواستم بگم مردم حق دارند به نتيجه من در آنجا انتقاد كنند و من انتقادات را ميپذيرم، و من از خودم بيشتر از هر كسي به عملکرد نه چندان مناسبم در ریو انتقاد دارم ،اما كسي نبايد جلوي ٧٠ ميليون جمعيت من را بي غيرت عنوان كند.

رجبی: شرایط به همین منوال باشد از حضور در دو و میدانی انصراف خواهم داد

پرتابگر وزنه کشورمان اظهار داشت: من ايراني الاصل نيستم و حدود 9 سال است که تابعيت ايران را پذيرفته ام و اينجا را كشور خودم ميدانم و بارها توانسته ام پرچم سه رنگ ايران را در ميادين بين المللي به اهتزار در آورده ام كه اين افتخار بزرگي براي من بوده است كه حداقل توانستم اين كار كوچك را براي ایران انجام بدهم.

رکورد دار پرتاب وزنه ایران درخصوص مشکلاتش هنگام تمرین پیش از اعزام به رقابت های المپیک گفت: با توجه به اینکه تمرینات پر فشاری را برای حضور در مسابقات المپیک انجام می دادم، و  ریکاوری مناسبی هم نتوانستم پشت سر بگذارم، براین اساس با سختی در رقابت های ریو 2016 حاضر شدم و اکنون هم بدن دارم و مدتی باید استراحت کنم تا بتوانم به روزهای اوج خود باز گردم.

رجبی درپاسخ به این سوال که آیا خداحافظی وی از میادین صحت دارد یا خیر؟ پاسخ داد: با توجه به صحبت های مطرح شده در خصوص حضور ضعیفم در مسابقات المپیک، هم اکنون از لحاظ روحی و روانی در شرایط مناسبی به سر نمی برم و زمان بازگشتم به میادین ورزشی فعلا مشخص نیست و در صورت بازگشت به مسابقات، قول می دهم همچون سابق برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

رجبی: شرایط به همین منوال باشد از حضور در دو و میدانی انصراف خواهم داد

وی درباره اینکه آیا پولی از طرف فدراسیون به ورزشکاران در المپیک بابت پول تو جیبی پرداخت شده است یا خیر؟ خاطر نشان کرد: خیر، مسئولان فدراسیون به هیچ یک از دو و میدانی کاران کشورمان در برزیل هزینه سفر را پرداخت نکردند و این جای تاسف دارد برای فدراسیونی که با ده ورزشکار در رقابت های المپیک حضور پیدا کرد نتوانست به هیچ یک از تعهداتش در قبال دو و میدانی کاران عمل کند.

رجبی در پایان در خصوص اینکه برای موفقیت یک ورزشکار در میادین جهانی و المپیک چه فاکتورهایی لازم است ؟ پاسخ داد: برای موفقیت یک ورزشکار در مسابقات جهانی و المپیک عوامل متعددی دخیل هستند که از جمله مهم ترین آنها می تواند فراهم آوردن امکانات مناسب از طرف فدراسیون برای نتیجه گرفتن یک ورزشکار در میادین بین المللی باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
احسان حدادي تو مصاحبه اش كه از تلويزيون پخش شد گفت علاوه بر پول خودش، پول تو جيبي كه فدراسيون بهشون داده بود (حدود ١٥٠٠دلار) را دزديدند. مگه هر دو اين ورزشكار جزء يه فدراسيون نيستند چطور به احسان حدادي دادند به خانم رجبي ندادند؟!؟!؟!؟!
آخرین اخبار