اهواز؛

بیکاری جوانان مهم ترین دغدغه مردم اندیمشک

فرماندار اندیمشک با اشاره به پیگیری جدی مسائل و مشکلات شهرستان از سوی مسئولان گفت: استفاده از ظرفیت های شهرستان برای کمک به حل این معضل مورد توجه قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری روز شنبه در نشست شورای اداری در محل فرمانداری با تشریح مشکلات طرح های در دست اجرا در این شهرستان افزود:بسیاری از طرح های شهرستان نیمه تمام مانده که با پیگیری انجام شده برای تکمیل آنان گام های خوبی برداشته شده است.

وی اظهار کرد:در بازدید انجام شده مشکلات مناطق شهری و نیازهای ضروری شهرستان اندیمشک مورد بررسی قرار گرفته و برنامه ریزی لازم برای پیگیری و حل آنها انجام گرفته است.

جهانگیری با قدردانی از تلاش نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی برای اجرای چند طرح بزرگ تولیدی و اشتغالزا در این شهرستان افزود:مهمترین دغدغه مردم شهرستان بیکاری جوانان است.

جهانگیری اظهار کرد:در هفته دولت هفت کمیته تشکیل شده و بهره برداری از 43 طرح برنامه ریزی شده که روز یکشنبه این طرح ها در اندیمشک افتتاح می شوند.

 امام جمعه اندیمشک نیز در این نشست گفت:بیان خدمات دولت همواره مورد تاکید ایرنا رهبر انقلاب است و اصحاب رسانه در این زمینه یک ظرفیت ارزنده هستند.

حجت الاسلام نعمت اله خدامی افزود:دولتمردان خدمت به خلق ، مصالح عمومی، امنیت فکری و فرهنگی،عدالت خواهی ،ارزش مداری و فساد ستیزی را مد نظر قرار دهند.

وی خواستار ارتقای وضعیت ورزش شهرستان،توجه به فرهنگ مذهبی،توجه به هیات های مذهی و جلسات قرآنی،مهندسی فرهنگی بازار و اهتمام به دستاوردهای دفاع مقدس شد.

امام جمعه اندیمشک افزود: 6 مهر 59 و 4 آذر 65 از افتخارات مردم شهرستان و از مهمترین دستاوردهای فرهنگی دفاع مقدس هستند که باید مورد توجه ویژه باشند.

حجت الاسلام خدامی گفت:استفاده از ظرفیت آب و خاک منطقه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و از ظرفیت های بی مانند شهرستان برای رفاه مردم و ایجاد اشتغال استفاده شود.

مدیر آموزش و پرورش اندیمشک نیز گفت:امروز نوجوانان و جوانان در جامعه مورد تهدید جدی قرار دهند که نهاد آموزش و پرورش در مدیریت و جلوگیری از آسیب های این تهدید نقش محوری دارد.

محمد قلاوند توجه به آموزش و پرورش را موجب توسعه دانست و افزود: زیرساخت های فرهنگی در آموزش و پرورش باید مورد توجه قرار گیرد و متاسفانه افت شدید رتبه ها در چند سال اخیر موجب تضعیف جایگاه آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک شده است.

وی افزود:رتبه شهرستان اندیمشک در کنکور بین 34 تا 36 است که شایسته این شهرستان نیست زیرا اندیمشک در گذشته جایگاه بسیار خوبی داشت که در چند سال اخیر افت کرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک هم گفت:وضعیت ورزش شهرستان بسیار بد است و کاهش شدید ورزشکاران سازمان یافته در سال های اخیر موجب رکود رشته های ورزشی در این شهرستان شده است.

کیومرث آریان متین افزود:کمبود امکانات گرمایشی و سرمایشی ،کمبود تجهیزات ورزشی،باشگاههای بی مجوز ، نگهداری نکردن از اماکن و واگذاری به افراد خاص و فاقد مجوز از جمله معضل های ورزش شهرستان است.

وی بیان کرد:طی چند سال اخیر اندیمشک از شهر طلایی ورزش خوزستان به شهر لازم توجه در بخش ورزش تبدیل شده که در این راستا برای برون رفت از شرایط نامطلوب کنونی برنامه های خوبی با حمایت مسئولان شهرستان آغاز شده است.

انتهای پیام/ناصری زاده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.