همایش ملی نقش مناطق آزاد در تحقق اقتصاد مقاومتی در ارس برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدیر برنامه و بودجه سازمان منطقه آزاد ارس گفت:این همایش با هدف بررسی و معرفی مزیت های مناطق آزاد در تحقق اقتصاد مقاومتی 28 و 29 مهرماه سال جاری در منطقه آزاد ارس برگزار می شود.

داداش زاده آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات را به این همایش 10 شهریور و آخرین مهلت ارسال مقالات را هشت مهر ماه اعلام کرد و گفت: آخرین مهلت ثبت نام در همایش 20 مهر ماه است.

داداش زاده افزود: برگزاری 2 کارگاه تخصصی در حوزه اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه های این همایش است.

وی محورهای اصلی این همایش را، مناطق آزاد و استفاده از ظرفیت های اقتصادی کشور، سرمایه گذاری مستقیم خارجی، ارتقاء جایگاه بخش خصوصی، هم پیوندی فرامنطقه ای، منابع مختلف تامین مالی، موسسه های مالی و اعتباری، تنوع سازی صادرات، اقتصاد دانش بنیان، فضای کسب و کار، مدیریت واردات، توسعه پایدار، کارآفرینی، اشتغالزایی، تولید ملی، بهره وری، درونزایی و برونگرایی اعلام کرد.

داداش زاده با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به نقش مناطق آزاد در سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: توسعه حوزه عمل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به منظور انتقال فناوری های پیشرفته، گسترش و تسهیل تولید، صادرات کالا و خدمات و تأمین نیازهای ضروری و منابع مالی از خارج، مهم ترین اهداف این همایش است. 

مدیر برنامه و بودجه سازمان منطقه آزاد ارس اضافه کرد: این همایش با همکاری دستگاه ها و مراکز آموزش عالی و با حضور اساتید برجسته و صاحب نظر دانشگاه های مادر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.