بر اثر وقوع سه حادثه رانندگی در محورهای استان شش نفر کشته و مجروح شدند .

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت در سه حادثه رانندگی در محورهای  زرندیه، کنار گذر اراک محدوده نزدیک به روستای نمک کوه و جاده روستای هزاوه اراک سه نفر کشته و سه  نفر مجروح  شدند.
سرهنگ محمود خلجی افزود:بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پیکان با یک دستگاه کامیون کمپرسی در زرندیه یکی از سرنشینان پیکان پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و دو سرنشین دیگر این خودور مجروح شدند.
 50 درصد علت این حادثه رعایت نکردن حق تقدم از سوی کامیون کمپرسی و 50 درصد شهرداری زرندیه به دلیل نصب نکردن علایم هشدار دهنده گزارش شده است.
وی افزود: در حادثه کنار گذر اراک در محدوده روستای نمک کوه یک دستگاه رانا به دلیل ورود ناگهانی یک دستگاه پراید از مسیر فرعی به مسیر اصلی جاده واژگون شد که بر اثر آن یکی از سرنشینان خودوری رانا در دم فوت و سرنشین دیگر آن مجروح شد.
وی، علت وقوع این حادثه را بر اساس نظر کارشناسان، رعایت نکردن حق تقدم عبور از سوی خودروی سواری پراید اعلام کرد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: حادثه رانندگی روستای هزاوه نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت به وقوع پیوست که در این سانحه راکب موتورسیکلت پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
سرهنگ خلجی گفت: علت این حادثه توانایی نداشتن راکب موتورسیکلت در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه گزارش شده است.
از ابتدای امسال تاکنون 188 نفر بر اثر حوادث رانندگی درون و برون شهری در استان مرکزی جان خود را از دست داده اند.
 انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، انتظامی ، حادثه ، رانندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.