از 6 طرح عمرانی، خدماتی و بهداشتی با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان در شهرستان فسا بهره برداری شد.

بهره برداری از 6 طرح عمرانی، خدماتی و بهداشتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه فسا با بیان اینکه این طرح ها شامل افتتاح خط تولید پنیر سفید ایران یو اف (uf) با تولید 30 تن پنیر سفید است گفت این طرح با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان و اشتغال زایی برای 20 نفر توسط بخش خصوصی در فسا اجرا شده است.
کرمی از گاز رسانی به 20 روستای شهرستان فسا با اجرای هشت کیلومترخط لوله گذاری هم خبر داد و گفت: اجرای این طرح با اعتبار 8 میلیارد تومان همراه بود و 885 خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند.
وی با بیان اینکه روشنایی بزرگراه فسا به شیراز هم به طول رفت و برگشت 9 کیلومتر با صرف اعتبار یک میلیارد تومان احداث شد افزود: از 8 کیلومتر از باند دوم این بزرگراه با اعتبار14 میلیارد تومان بهره برداری شد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه فسا تصریح کرد: بهره برداری از ساختمان پزشک قانونی فسا با اعتبار یک میلیارد تومان، بهره برداری از ساختمان اداره بیمه سلامت شهرستان فسا با 700 متر مربع در دو طبقه و با اعتبار یک میلیارد تومان از جمله این طرح ها بود که در هفته دولت به بهره برداری رسیدند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.