شبکه جمع آوری فاضلاب شهرک گل سفید روانسر در هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ با حضور مهندس مجتبی نیک کردار معاون امور عمرانی استانداری شبکه جمع آوری فاضلاب شهرک گل سفید روانسر افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت

درآیین افتتاح این پروژه، مدیر امور آبفای شهرستان روانسر گفت: برای تکمیل شبکه فاضلاب روانسر نیازمند 31 میلیارد تومان اعتبار است.

مجید بنی عامر، با اشاره به اینکه کل شبکه فاضلاب شهر روانسر 49 کیلومتر است، اظهار داشت: از سال 82 تا کنون 32 کیلومتر از این مقدار مدرن شده است و برای تکمیل تاسیسات باقی مانده نیاز به 31 میلیارد تومان اعتبار است.

وی تصریح داشت: از سال 82 تا کنون 8 میلیارد تومان شبکه فاضلاب روانسر اختصاص یافته است و به تناسب تخصیص اعتبار وزمان مابقی آن تکمیل خواهد شد.

مدیر امور آبفای شهرستان روانسر افزود:کل شبکه جمع آوری فاضلاب شهرک گل سفید روانسر 17 کیلومتر است که تاکنون 3 کیلومتر با اعتبار 10 میلیارد ریال در مدت زمان 8 ماه اجرایی شده است. وامروز با حضور مسئولین وارد مدار بهره برداری می شود و سعی وتلاش این است که با تزریق اعتباربموقع شاهد اجرای کامل این طرح باشیم.

وی بیان داشت: در شبکه جمع آوری فاضلاب شهرک گل سفید روانسر با نصب 250 انشعاب نزدیک هزار خانوار از خدمات فاضلاب مدرن بهره مند شدند.

بنی عامر در پایان یادآورشد: وسعت و جمعیت شهرک گل سفید یک چهارم شهرستان روانسر است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.