برخی رسانه ها از دستگیری یک مدیر ورزشی ایران پس از اقدام به دستبرد از یک فروشگاه در ریو خبر دادند و این موضوع با واکنش دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی همراه شد.

عبدالحسین دلداده مهربان سرپرست دبیری فدراسیون انجمن های ورزشی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرنگاران جوان اظهار کرد:متاسفانه اشتباهی از طرف یکی از مسئولان انجمن های ورزشی در برزیل صورت گرفت که به سرعت مورد توجه  رسانه ها قرار گرفت .

وی گفت :رسانه هابه خاطریک اشتباه نباید آبروی  یک مسئول با سابقه انجمن را زیر پا بگذارند. به هر وی چند سال در انجمن های ورزشی خدمت کرده است ونباید به همین سادگی همه خدماتش نادیده گرفته شود.

وی افزود:تا زمانی که صحت وسقم این موضوع روشن نشود امکان پاسخگویی صریح به این مساله وجود ندارد.

مهربان ادامه داد:متاسفانه با انتشار این اخبار نه تنها خود فردزیر فشار قرار می گیرد.بلکه همه اطرافیان وی نیز زیر سوال  می روند.

و اما تابناک ماجرا را به این شکل تشریح کرد:

این مدیر ورزشی تلاش می‌کرد وسایلی را که در لباس خود مخفی کرده بود بدون پرداخت پول از فروشگاه خارج کند ولی توسط پلیس منطقه «کوپاکابانا» در جنوب شهر ریودوژانیرو بازداشت شد.

به گزارش تابناک ورزشی، این مدیر 53 ساله با قید ضمانت آزاد شد ولی گذرنامه او در اختیار پلیس است و او فعلاً حق خروج از برزیل را ندارد تا پاسخگوی جرم خود باشد.

این منبع خبری برزیلی، شخص خاطی را به اشتباه، رئیس فدراسیون والیبال ایران معرفی کرده است در حالی که وی نایب رئیس یکی از انجمن‌های ورزشی است.

توضیحات سفیر ایران درباره فرد بازداشت شده در ریو

سفیر ایران در برزیل توضیحاتی درباره فرد بازداشت شده در ریو ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، سفیر ایران در برزیل با تأیید دستگیری یکی از همراهان ورزشی یک تیم‌ اعزامی از ایران به مسابقات ورزشی در برزیل گفت: این فرد بدون پرداخت هزینه قصد داشته اقلامی را از فروشگاهی خارج کند که این موضوع موجب دستگیری او شده است.

قانع‌زاده افزود: خطای شخصی این فرد باعث شده کار به دادگاه کشیده شود و فعلا این فرد آزاد است ولی گذرنامه او در اختیار مقامات قضایی است.

سفیر ایران گفت: برای حل این موضوع یک وکیل از سوی سفارت پیگیر مسائل اوست.

قانع‌زاده اضافه کرد: این فرد هیچ ارتباطی با کاروان ایران در بازی‌های المپیک ندارد و در قالب یک تیم اعزامی از انجمن‌های ورزشی در برزیل حضور دارد.

سفیر ایران در برزیل تاکید کرد: خوشبختانه در ایام بازی‌های المپیک هیچ مشکلی برای ورزشکاران، همراهان و تماشاگرانی که از ایران و سایر نقاط جهان برای تشویق تیم های ایرانی به برزیل آمدند، به‌وجود نیامد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
متاسفم برای اینطور اشخاصی که نه تنها خود و خانوادشونو زیر سوال میبرن بلکه یک مملکت رو هم زیر سوال میبرن.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
معلوم شد سالهایی که خدمت میکرده قضیه چی بوده
آخرین اخبار