80 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در لارستان فارس افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرپرست فرمانداری ویژه لارستان گفت: بیش از 50 کیلومتر بزرگراه با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد و 700 میلیون تومان در سطح لارستان ساخته شده و 51 کیلومتر بزرگراه نیز از مصوبات دولت به ارزش 61 میلیارد و 200 میلیون تومان برای این شهرستان در دست ساخت است.
مسعود راسخی با بیان اینکه 65 کیلومتر راه با اعتباری بالغ بر 57 میلیارد و 200 میلیون تومان ساخته شده است، و ساخت96 کیلومتر راه اصلی نیز در دست اجرا است، افزود: ساخت باند دوم بزرگراه لار – جهرم به طول 5 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 85 درصد و تبدیل محور لار – لامرد به راه اصلی به طول 5 کیلومتر از مصوبات سفر هیئت محترم دولت به استان فارس بوده و اکنون در حال اجرایی شدن است.
وی با اشاره به اینکه در سه سال گذشته بیش از 25 میلیارد ریال اعتبارات سرمایه‌ای به فرودگاه بین‌المللی لارستان تزریق شده، خاطر نشان کرد: ساختمان گمرک لارستان از مصوبات دولت قبل و در طول سه سال گذشته از این دولت مبلغ 1 میلیارد و 450 میلیون تومان اختصاص یافته و با تجهیز این ساختمان در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادامه داد : 36 میلیارد و 200 میلیون تومان در سه سال اخیر در زمینه توزیع برق در شهرستان لارستان هزینه شده است، گفت: در دولت تدبیر و امید مبلغ 24 میلیارد تومان برای توسعه و نصب انشعابات گاز به لارستان هزینه شده و تعداد 186طرح با اعتباری بالغ بر 36 میلیارد تومان در بخش مخابرات این شهرستان سرمایه‌گذاری شده است، که این میزان بودجه به نسبت دولت های قبل 8 برابر افزایش داشته است.
مسعود راسخی تصریح کرد: مجتمع آموزش عالی لارستان مبلغ 4 میلیارد و 100 میلیون تومان از سال 92 تاکنون هزینه کرده است و دانشکده علوم پزشکی لارستان نیز در این دولت بیش از 124 میلیارد تومان جذب اعتبار داشته است.
وی اضافه کرد : در سه سال گذشته 34 طرح صنعتی و معدنی در لارستان به بهره‌برداری رسیده که برای اجرای این طرح‌ها بیش از 480 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.
سرپرست فرمانداری ویژه لارستان بیان کرد :بخش زیادی از این طرح‌ها بوسیله  خیرین به اجرا درآمده و در حوزه حمل و نقل سه طرح به ارزش بیش از 13 میلیارد تومان با اشتغال‌زایی برای 100 نفر انجام شده است.
وی خاطر نشان کرد: در سه سال گذشته در زمینه کشاورزی نیز8 طرح با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان هزینه شده است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار