وزیر ورزش و جوانان، پیش از ظهر امروز بدون اعلام قبلی از فدراسیون پزشکی ورزشی بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات این فدراسیون قرار گرفت.

بازدید گودرزی از فدراسیون پزشکی ورزشیبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از  پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران ، بازدید متناوب از بخش های مختلف ورزش کشور از جمله اقداماتی است که وزیر ورزش و جوانان از بدو بر عهده گرفتن این مسئولیت در دستور کار داشته است، در این رابطه با توجه به اهمیت و نقشی که فدراسیون پزشکی ورزشی در ارائه خدمات به بخش های مختلف ورزش کشور دارد،  محمود گودرزی پیش از ظهر امروز بدون اعلام قبلی در محل این فدراسیون حضور یافت و ضمن بازدید از بخش های مختلف در جریان روند ارائه کار و خدمات این فدراسیون قرار گرفت.

در این بازدید وزیر ورزش و جوانان بر ارائه بهترین خدمات از طرف فدراسیون پزشکی ورزشی به مجموعه ورزش کشور تاکید کرد.

همچنین غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ، ضمن ارائه گزارش و تشریح خدمات فدراسیون در زمینه های درمانی، توانبخشی، آموزشی ، مشاوره روانشناسی و تغذیه، مشاوره ضد دوپینگ و مقوله مهم و محوری ساماندهی ورزشکاران ، اطمینان داد که این فدراسیون برای ارائه بهترین خدمات از همه ظرفیت های موجود نهایت بهره را خواهد برد.

نوروزی همچنین ضمن تبریک موفقیت های ورزش ایران در المپیک ریو ، گزارشی از خدمات تیم پزشکی اعزامی به بازی های المپیک را ارائه کرد.



انتهای پیام/

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار