ساری،

احیا اردوگاه رزمندگان مازندران در هفت تپه +تصویر

اردوگاه رزمندگان مازندران در هفت تپه خوزستان تا پایان امسال راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری، فرمانده سپاه کربلای مازندران در نخستین کنگره بزرگداشت شهدای بسیج کارمندان، سپاه کربلا مازندران و گرامیداشت شهدای مدافع حرم گفت: منطقه هفت تپه محل شهادت بسیاری از شهدای استان های مازندران، گلستان و سمنان است که در زمینی به مساحت 15هکتار با مشارکت مردم ساخته می شود.

سردار بابایی با بیان اینکه هفت تپه محل استقرار نیروهای نظامی و بسیجی مازندران در جنگ تحمیلی ایران وعراق است، افزود: در مرحله نخست، محل شهادت رزمندگان مازندران در هفت تپه بازسازی و برای بازدید زائران در نوروز 95 راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه شهادت رجایی و باهنر که به دست منافقان به شهادت رسیدند، هفته دولت نامگذاری شده است، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با تفرقه افکنی میان کشورهای مسلمان قصد دارند به اهداف پلید خود که همان ضربه زدن به جهان اسلام است، دست یابند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با تاکید بر اینکه نیروهای مردمی و بسیجی ذخیره دفاعی مملکت و نظام هستند، افزود: افرادی که به کشور و مملکت خیانت می کنند باید به شدت با آنها برخورد شود که در این زمینه باید با گیرندگان حقوق نجومی برخورد شود.

سردار بابایی گفت: همه مسئولانی که در دستگاههای دولتی کار می کنند کارگزاران نظام هستند که باید تکریم ارباب رجوع را مدنظر قرار دهند و با عمل صالح، اخلاق نیک و به دور از غرور و تکبر به اجرای تکلیف خود بپردازد.

در پایان این مراسم از تمبر شهید شاخص سال شهید حسینی رونمایی شد.احیا اردوگاه رزمندگان مازندران در هفت تپه +تصویر

احیا اردوگاه رزمندگان مازندران در هفت تپه +تصویر

احیا اردوگاه رزمندگان مازندران در هفت تپه +تصویر

مازندران 384 شهید کارمند دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.