فرمانده انتظامي کهنوج از دستگيري شرور مسلح فراري در عمليات اطلاعاتي روز گذشته پليس اين شهرستان خبر داد.

عامل شرارت در مخفيگاهش زمين گير شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شاهپور بهرامي گفت:در پي تير اندازي هايي در سطح شهرستان، شناسايي و دستگيري عامل يا عاملان در دستور كار پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي پليس اطلاعات و امنيت عمومي با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي در يک عمليات توانستند عامل شرارت و تيراندازي ها را مورد شناسايي و پس از هماهنگي قضايي ،در اقدامي ضربتي و غافلگيرانه متهم را در مخفيگاهش دستگير کنند.

وي خاطر نشان کرد : اين متهم داراي سوابق کيفري ، شرارت ، ايجاد ناامني ،رعب وحشت و اخلال در نظم و امنيت عمومي شهروندان در شهرستان کهنوج مي باشد.

وي اظهار داشت : متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به بزه انتسابي وشرارت هاي خود،از جمله سرقت مسلحانه ،حمل سلاح غير مجاز،زور گيري، تيراندازي منجر به جرح احدي از شهروندان و...اعتراف و اقرار کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان کهنوج در پايان با اشاره به اينكه اين شرور مسلح پس از دستگيري براي سير روند قانوني تحويل دستگاه قضا شد ،گفت:اشراف اطلاعاتي، از اولويت هاي پليس در
حوزه استحفاظي است وپليس اجازه نخواهد داد مخلان نظم ، آسايش و آرامش مردم را بهم بزنند.

انتهای پیام/ ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار