مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت تا پایان امسال همه روستاهای این استان از نعمت گاز لوله کشی برخوردار می شوند

گازرسانی به همه روستاهای استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛
آقای مهدوی در نشست خبری بااصحاب رسانه از بهره برداری42  طرح گاز رسانی روستایی خبر داد وگفت: برای اجرای این طرحها   210میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است .
اجرای 206 هزار متر تاسیسات، ایجاد 6 ایستگاه گاز و نصب دو هزار و 400 علمک از جمله اقدامات انجام شده برای گازرسانی به 42 روستا بوده است.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت 32 پروژه گازرسانی به روستاها از توابع شهرستان‌های همدان، ملایر، نهاوند، اسدآباد، کبودراهنگ و تویسرکان به بهره‌برداری رسید افزود: تاکنون 965 روستای استان همدان گازدار شده و میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی در خانوار روستایی به 98.5 درصد ارتقا پیدا کرده است.

مهدوی با اشاره به اینکه 1 میلیارد و 320 میلیون مترمکعب گاز طبیعی از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه در استان همدان مصرف شده است، اظهار داشت: میزان مصرف گاز در پنج ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 32.5 رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان 982 کیلومتر خطوط انتقال فشار قوی در استان همدان اجرا شده است، افزود: هم اکنون 306 هزار و 600 انشعاب در استان همدان نصب شده است که از این میزان 46 درصد سهم روستاهای استان همدان بوده است.

 هم اکنون در استان همدان 555 هزار و 400 مشترک خانگی، صنعتی، تجاری و نیروگاهی وجود دارد که از این میزان 35 درصد سهم روستاهای استان است،

انتهای پیام/ ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.