ارومیه؛

بازدید معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی از مراکزبهداشتی درمانی

گروه کارشناسی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی از مراکز بهداشتی درمانی شهری ، روستایی و پایگاههای سلامت تکاب بازدید کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، بایرام زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان تکاب گفت: با ارائه نقاط ضعف و قوت و نیز نظرات ، انتقادات و پیشنهادات از طرف گروه های کارشناسی می توان نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را بیش از پیش ارتقاء دهیم که این امر با تلاش و کوشش همکاران در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی در شهر و روستاها تحقق خواهد یافت.

وی در ادامه افزود: بعضی از نقاط ضعفی که در مراکز وجود دارد از جمله در مرکز معین و مشکل نیروی انسانی در این مرکز ، متاسفانه با توجه به مکاتبات صورت گرفته با معاونت بهداشتی از نظر تامین نیروی انسانی و مشکلات مربوط به کمبود امکانات در بعضی از مراکز جهت ارائه خدمات بهتر و به موقع در این مرکز فعلا این انتظارات برآورده نشده که امیدواریم که با مساعدت مسئولین دانشگاهی و معاونت بهداشتی بتوانیم این مشکلات را در جهت ارائه خدمات بهینه این مشکلات ا برطرف کنیم .

بدلی مدیر گروه واحد بیماریهای معاونت بهداشتی هدف از این بازدید را پایش واحدها و شناسایی نقاط ضعف و قوت بیان کرد و افزود: با توجه به کمبود امکانات و نیروی انسانی که منجر به کم و کاستی هایی می شود ولی عملکرد واحد بیماریها با توجه به شرایط موجود مطلوب بوده و امیدواریم با جبران این کم و کاستی ها عملکرد بیش از پیش بهتری را از این واحد شاهد باشیم و همچنین پیرو پیگیری های انجام شده مقرر گردید تا پایگاه مشاوره بیمارهای رفتاری در 6 ماهه دوم سال جاری در مرکز بهداشت افتتاح گردد.

عارف منش کارشناس بهداشت حرفه ای معاونت بهداشتی ،وضعیت واحد بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت تکاب را در حد مطلوب دانست و گفت: با توجه به بازدیدهای بعمل امده از مرکز بهداشت حسن آباد و ستاد مرکز بهداشت و با توجه به شاخصهای خواسته شده و نیز معاینات دوره ای انجام گرفته واحد بهداشت حرفه ای شهرستان تکاب جزو واحدهای رده بالای استان می باشد که امیدواریم این عملکرد مطلوب بیش از پیش استمرار پیدا کند.

قاسمی کارشناس پزشک خانواده معاونت بهداشتی که مرکز حسن آباد ، مرکز معین و واحد گسترش تکاب را مورد بازدید قرار داده بود گفت: با توجه به بازدید بعمل امده مرکز معین که روستاییان زیادی به این مرکز مراجعه می کنند مشکلات و کمبودهایی از نظر امکانات و نیروی انسانی دارد که امیدواریم این نواقص و مشکلات رفع تا خدمات بهینه ای در این مرکز به روستاییان ارائه گردد.

رضایی کارشناس مامائی و عضو گروه کارشناسی بازدید کننده نیز در مورد این بازدید گفت: با توجه به بازدید قبلی که 9 ماه پیش انجام گرفته بود برنامه ریزی و عملکرد واحد بهداشت خانواده و مامایی در مراکز بازدید شده در حد مطلوبی بود که می توان با هماهنگی و همکاری بیش از پیش کادر مامائی و پزشکان مراکز و نیز همکارانی که جدیداً به سیستم اضافه شده اند عملکرد بهتری را شاهد باشیم.

لازم به ذکر است: در این بازدید واحد بهداشت روان مرکز بهداشت تکاب نیز توسط چشم براه کارشناس بهداشت روان معاونت بهداشتی مورد ارزیابی قرار گرفت.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.