شیراز؛

150 هزار خانه نیاز به بهسازی و مقاوم سازی دارد

150 هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد فاقد مسکن هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر کل تامین مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: یکی از برنامه های کمیته امداد متناسب با نیاز های انباشته موضوع خانه دار شدن خانواده های زیر پوشش است.
وی ادامه داد: از مجموع یک میلیون و 800 خانواده زیر پوشش 150 هزار خانواده فاقد مسکن هستند که اولویت اول ما در بحث تامین مسکن، زنان سرپرست خانوار و ایتام هستند.
بازیان بیان کرد: امسال چهار هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین مسکن و تامین نیازها در نظر گرفته شده که در بخش اعتبار دولتی 30 درصد افزایش را شاهد هستیم و 21 درصد باید از محل صدقات مردم تامین شود.
وی ادامه داد: اولویت اول ما در بحث تامین مسکن، زنان سرپرست خانوار و ایتام هستند که در این راستا یک میلیون و 300 نفر زن سرپرست خانوار زیر پوشش است.
بازیان خاطر نشان کرد: طی تفاهم نامه های منعقد شده با نهاد های مختلف از جمله سپاه امسال 20 هزار واحد مسکن روستایی در چند مرحله ساخته می شود و با ادامه این روند پیش بینی می شود این تعداد مسکن به 100 هزار واحد برسد.
مدیرکل تامین مسکن کمیته امداد کشور تصریح کرد: مقاوم سازی 20 هزار واحد مسکن مهر با هماهنگی بنیاد مسکن انجام می شود.
مدیر کل تامین مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه فارس در بحث تامین مسکن خانواده های زیر پوشش دارای جایگاه بالایی در کشور است، تصریح کرد: امسال تعهد ساخت 400 واحد مسکونی در فارس وجود دارد که با برنامه ریزی مناسب و استفاده از توان خیرین به دو برابر میرسید.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار