35 سفره خانه متخلف در آبادان پلمپ شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛چندی پیش شهروندان آبادانی از وضعیت نامناسب چند سفره خانه در سطح شهر که باعث ناهنجاری شده بودند شکایت کردند و در این راستا سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهر آبادان دستور رسیدگی به این پرونده ها را صادر کرد.

در این مرحله ماموران پلیس آبادان وارد عمل شده و 35 سفره خانه متخلف را پلمپ کردند.

سرهنگ تقی زاده فرمانده انتظامی شهر آبادان با تایید خبر گفت: اکثر این سفره خانه ها فاقد مجوز بودند و آن دسته از سفره خانه ها نیز که دارای مجوز بودند در مجوزشان استفاده و ارایه قلیان ثبت نشده بود.

وی افزود: در این سفره خانه ها شرایطی وجود داشت که در شان و ارزش های شهر شهید پرور آبادان نبود و همین باعث اعتراض شهروندان آبادانی شده بود که در یک طرح هماهنگ 35 سفره خانه متخلف پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی شهر آبادان گفت: برخی از مسئولین شهر با دخالت های آشکار سعی داشتند تا مانع اجرای این طرح در سطح شهر شوند و حتی پس از توقیف سفره خانه های متخلف به صاحبان آنها دستور داده بودند تا برای حل مشکلاتشان تجمع کنند.

سرهنگ تقی زاده افزود: وظیفه پلیس برخورد با ناهنجاری و ایجاد آرامش و امنیت برای مردم است و طرح برخورد با سفره خانه های متخلف ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.