4 طرح عمرانی با حضور استاندار اصفهان در نائین افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،چهار طرح عمرانی از مجموع ۴۰ طرح عمرانی شهرستان نائین، با حضور استاندار اصفهان به صورت نمادین افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
رسول زرگرپور، در آیین افتتاحیه این طرح‌ها در محل فرمانداری شهرستان نائین اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان نائین از نظر سازمانی به اداره میراث فرهنگی تبدیل شد که در این راستا حدود ۲۰ نیروی سازمانی نیز به این اداره تخصیص یافت.
وی افزود: همچنین یک واحد تولید قطعات فولادی صنعت دفاع به روش فورج در شرکت آرافن نائین با هزینه‌ای حدود ۱۷ میلیارد ریال با ایجاد ۸۰ نفر اشتغال مستقیم افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: کارخانه تولید خوراک طیور نیز با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال با سهم تسهیلات ۱۲ میلیارد ریالی و ایجاد اشتغال ۱۲ نفر به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: همچنین کلید مجتمع ۴۸ واحدی مسکن جامعه معلولین نائین در بلوار جوادالائمه شهر نائین تحویل متقاضیان شد که برای آماده‌سازی و ساخت این خانه‌ها افزون بر ۳۷ میلیارد ریال هزینه شده است.
زرگرپور تصریح کرد: در مجموع  ۴۰ طرح عمرانی، خدماتی با هزینه‌ای افزون بر ۱۶۰ میلیارد ریال در هفته دولت در شهرستان نائین افتتاح و به بهره‌برداری رسید که امیدواریم با پیگیری و تلاش مجموعه دولت سال آینده شاهد روند افزایش افتتاح این پروژه‌ها باشیم.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار