خدمات رسانی بزرگترین گروه جهادی دندانپزشکی کشور در دهستان مرزی لانو امروز به پایان می رسد.

پایان ماموریت بزرگترین گروه جهادی دندان پزشکی کشور در خراسان جنوبی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ بزرگترین گروه جهادی دندان پزشکی کشور متشکل از تعدادی از پزشکان و دندان پزشکان، اعضای هیئت علمی دانشگاه ها، دانشجویان و فارغ التحصیلان دندان پزشکی از دانشگاه های آزاد اسلامی تهران، دانشگاه سمنان ، دانشگاه شاهد تهران و ... از اول شهریور به مدت یک هفته، روزانه حدود 400 بیمار را ویزیت رایگان و خدمات پزشکی و دندان پزشکی ارائه دادند.

این گروه جهادی در روستای لانو با راه اندازی 5 مرکز درمانی و با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات به ارائه خدمات پزشکی و دندان پزشکی به صورت رایگان به مردم پرداخته اند.

در این گروه جهادی شخصیت های علمی مهمی از جمله، عضو انجمن بین المللی متخصصین پروتز اروپا، با وجود داشتن ارائه مقاله در آلمان در این ایام، حضور در گروه جهادی را ترجیح داده بودند.

همچنین مهندس مخترع با ثبت اختراعی منحصر به فرد در حوزه دندان پزشکی، با وسیله نقلیه شخصی خود در این گروه حضور یافت و این تجهیزات را به صورت رایگان در اختیار این گروه دندانپزشکی قرار داد.

بزرگترین گروه جهادی دندان پزشکی کشور با تعداد 120 پزشک و دندان پزشک و یک گروه فرهنگی 10 نفره در مرکز دهستان لانو از بخش درح حضور یافتند. اعضای فرهنگی این گروه جهادی ، با راه اندازی ماشین خاور به نام خاور فرهنگی که مجهز به سن نمایش و وسایل صوتی است، با رفتن به روستاها به ارائه برنامه های فرهنگی متنوع و شاد می پردازند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.